شرکت هواوی Huawei در انتظار تولید گوشی با سیستم عامل ویندوزفون است

شرکت هواوی Huawei در انتظار تولید گوشی با سیستم عامل ویندوزفون است

Richard Yu رئیس تیم تجاری فروش شرکت هواوی Huawei در مصاحبه جدیدش بیان کرد که این شرکت چینی در انتظار تولید یک گوشی با تمام ویژگی های یک گوشی ویندوزفونی است.

در گفتگو با Wall Street Journal – Yu نقل قول کرد که:

“We have tried using the Windows Phone OS. But it has been difficult to persuade consumers to buy a Windows phone. It wasn’t profitable for us. We were losing money for two years on those phones. So for now we’ve decided to put any releases of new Windows phones on hold.”

” ما در حال تلاش هستیم تا گوشی های ویندوزفونی بسازیم. اما اینکه مشتری را قانع به خرید گوشی ویندوزفونی کنیم کار سختی است. اینکار برای ما مناسب نیست. ما تا دوسال پول خود را بابت این گوشی ها از دست میدهیم. بنابراین ما در انتظار عرضه گوشی جدید ویندوزفونی هستیم.”

Yuهمچنین از برخی نگرانی ها در مورد سیستم عامل اندروید گوگل کرد و اینکه این گزینه تنها سیستم عامل شرکت است اما ظاهرا شرایط حال حاضر تجارت انتخاب دیگری برای ما نمیگذارد.

البته این شرکت گوشی ویندوزفونی نیز قبلا تولید کرده است و اخرین گوشی ویندوزفونی ان Ascend W2 نام دارد که در نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد. شایعات ناشی از ان است که این شرکت میخواهد نسخه موفق Ascend W3 را نیز در همین سال منتشر کند اما هیچ خبر رسمی در مورد ان نیست.شایعه دیگری نیز بود که هوای میخواهد گوشی بسازد که هر دو سیستم عامل ویندوزفون و اندروید را بر روی یک گوشی داشته باشد اما این خبر بسرعت تکذیب شد.

منبع: Wall Street Journal

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept