سلام به Groove Music و Movies & TV برای ویندوز ۱۰ و خداحافظ به Xbox Music و Xbox Video

سلام به Groove Music و Movies & TV برای ویندوز 10 و خداحافظ به Xbox Music و Xbox Video

همانطور که در جریان هستید یا نیستید، مایکروسافت تصمیم داشت تا نام ایکس باکس را از ابتدای برنامه های ویدیو و موسیقی در ویندوز و ویندوز فون بردارد و اکنون اینکار را کرد.

یکی از محکم ترین دلایل این بود که خب ایکس باکس ما را یاد بازی می اندازد تا اینکه به یک مجموعه موسیقیایی یا فیلم به آن نگاه کنیم. در اخبار مختلف نیز گفتیم که استور ویندوز ۱۰ جدید شده است و موسیقی ها و فیلم و سریال به این استور جدید پیوسته اند و از ایکس باکس جدا شده اند.

اکنون مایکروسافت نام جدید Groove Music را بجای Xbox Music و همچنین نام جدید Movies & TV را بجای Xbox Video قرار داده است.

مایکروسافت درباره تغییرات این برنامه موسیقی گفته است که آن را خیلی سریعتر کرده و کار با برنامه موسیقی را راحتتر کرده است و قابلیت های بیشتری را میتوان در این برنامه موسیقی دید. برای خرید در این برنامه و… نیز میتوانید به استور ویندوز ۱۰ موبایل مراجعه کنید. همچنین این برنامه را بر روی همه دستگاه ها از جمله ایکس باکس و حتی اندروید و ای او اس خواهید داشت و میتوانید به اطلاعاتتان بر روی هر دستگاهی دسترسی داشته باشید.

در مورد برنامه ویدیو ویندوز ۱۰ موبایل به نام Movies & TV نیز کلیتی مشابه برنامه موسیقی آن صدق میکند. هر دو این برنامه ها بر روی نسخه اصلی و رسمی ویندوز ۱۰ موبایل خواهند بود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept