سامسونگ در اینده گوشی های ویندوز منتشر خواهد کرد

سامسونگ میخواهد گوشی های ویندوز فون بیشتری را تولید کند

مایکروسافت این خبر را منتشر کرد که مشکل و نزاع بین این شرکت و سامسونگ برطرف شده است که این میتواند نشانه هایی از رسیدن گوشی های ویندوزی توسط سامسونگ این شرکت کره ای در اینده باشد.

مایکروسافت:

“سامسونگ و مایکروسافت خوش حال هستند از اینکه بحث و جدل بین انها در U.S برطرف شده است. عرصه همانگونه است که در ICC است. شرایط توافق محرمانه است.”

برای انکه بیش از این داستان با خبر شوید، پارسال مایکروسافت در مقابل سامسونگ قرار گرفت و بخاطر اینکه سامسونگ حاضر نشد حق امتیاز و بدهکاری خودش را به مایکروسافت پرداخت کند. طبق شرایط و ضوابط سامسونگ موظف بود تا اطلاعات حساس و لازم شرکت خود را با مایکروسافت در میان بگذارد ولی بعد از اینکه مایکروسافت نوکیا را خرید سامسونگ برخلاف قرار داد خود عمل کرد.

حال سامسونگ در اینده گوشی های ویندوز منتشر خواهد کرد و این قضیه خیلی جالب خواهد بود، در همین ژانویه بود که سامسونگ اعلام کرد اگر با مایکروسافت مشکلات قانونی اش برطرف شود و به توافق برسند گوشی های بیشتری با سیستم عامل ویندوز فون منتشر خواهد کرد. حال هر دو شرکت با هم به توافق رسیده اند و در ها برای گوشی های سامسونگ با سیستم عامل ویندوز فون و البته ویندوز باز است. اینکه این گوشی در اینده گوشی های ویندوز فونی منتشر کند خبر بسیار خوبی است چون سامسونگ نیز شرکت بزرگی در عرصه گوشی های هوشمند محسوب میشود.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept