رفع مشکل حذف کردن برنامه قفل صفحه Live Lock Screen ویندوزفون

رفع-مشکل-حذف-کردن-برنامه-قفل-صفحه-Live-Lock-Screen-ویندوزفون

چندی پیش برنامه قفل صفحه ویندوزفون منتشر شد و در مطالب قبلی عکس های فوق العاده ای را برای این برنامه قرار دادیم که میتوانید ان ها را دانلود کنید و از ان لذت ببرید. این برنامه امتیاز ۴٫۱ را از ۵ در استور گرفت هر چند که مشکلات زیادی را هنگام روشن کردن تلفن بهمراه داشته مخصوصا تاخیر ان هنگام اجرا شدن، علت ان اینست که این برنامه بصورت زنده است و Live اجرا میشود و البته برخی مشکلات دیگر که سازنده برنامه Rudy Huyn گفته که در نسخه های بعدی این برنامه پیشرفت خواهد کرد و البته دقت داشته باشید که برنامه هنوز در نسخه ازمایشی است.

بهرحال اگر شما نمیخواهید که نسخه ازمایشی و بتا را نصب کنید و میخواهید منتظر بمانید تا نسخه رسمیکه پیشرفت های زیادی کرده است، منتشر شود تا ان را نصب کنید. خب میتوانید ان را حذف کنید. بعد از حذف به حالت عادی بازگشتید؟ یا مشکلی دارید؟

حذف و پاک کردن برنامه قفل صفحه Live Lock Screen beta ظاهرا مثل بقیه برنامه های دیگر نیست. اگر شما این برنامه را پاک کنید با مشکلی مواجه خواهید شد که در ان صفحه سیاهی در مقابل شما با لگ ‘resuming’ قرار میگیرد که کمی طول میکشد تا صفحه اصلی را ببینید. هنوز علت این مسئله مشخص نیست و این اتفاق برای تمامی گوشی ها رخ نمیدهد.

برای رفع مشکل حذف کردن برنامه قفل صفحه Live Lock Screen فقط کافیست یکبار گزینه ” Kid’s Corner محل بازی کودکان” را خاموش و روشن کنید، برای اینکار باید به مسیر زیر بروید: Settings> Kid’s Corner> Setup (if first time) or enable و اگر گوشی شما زبان فارسی است به مسیر روبه رو: تنظیمات> محل بازی بچه ها

اگر شما این برنامه را نصب داشته باشید برای اجرا گزینه ” Kid’s Corner محل بازی کودکان ” لازم است که برنامه را خاموش کنید و یک هشدار در این زمینه به شما نشان داده میشود همانگونه که در عکس بالای صفحه است. برنامه قفل صفحه را خاموش کنید و گزینه Kid’s Corner را فعال کنید. اینگونه گوشی شما به حالت اولیه باز میگردد و حالا کافیست تا گزینه Kid’s Corner را که روشن کرده بودید خاموش کنید. به این ترتیب قفل صفحه گوشی شما به حالت اولیه خودش بازمیگردد.

4 نظرات
  1. فرزاد کاربر می گوید

    عالی بود نجاتم دادید ممنون

  2. lumia 1520 کاربر می گوید

    واقعا لطف کردید ، داشتم دیوونه میشدم

  3. مسعود کاربر می گوید

    سلام.من به تازگی اندرویدمو فروختم و بجاش یه لومیا ۵۲۰ برای ابتدای کار با وینفون خریدم تا اگه تونستم یه گوشی بهترشو بخرم.همه چیه وینفون عالیه .فقط شاید من نتونستم فیلمهایی که تو وایبر یا واتساپ یا برنامه های شبیه اینها برام میان کجا ذخیره میشند.ایا مثل اندروید فایهای وایبر و برای واتساپ هم میشه فرستاد و یا بالعکس.
    خیلی ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      عکس ها که بصورت اتوماتیک تو گوشیتون تو قسمت عکس ها ذخیره میشن
      فیلم ها هم روشون انگشتتون رو نگه دارید و گزینه دانلود رو بزنید و اونام تو قسمت عکس ها تو گوشیتون ذخیره میشن
      بعد هم براحتی از داخل برنامه واتساپ یا وایبر میتونید گزینه attach رو بزنید و فایلی که میخواید و روی گوشیتون ذخیره شده رو بفرستید
      اینکه مستقیما از این برنامه به اون برنامه بفرستید خیر ممکن نیست

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept