دانلود موزیک پلیر ویندوزفون به نام Muzik Player

دانلود موزیک پلیر ویندوزفون به نام Muzik Player

Muzik Player یک پلیر جدید موسیقی ویندوزفون با رابط کاربری زیباست. مایکروسافت سخت تلاش میکند تا تجربه موزیک پلیر را در ویندوزفون ۸٫۱ هر چه بهتر کند. هر چند از زمانی که ایکس باکس موزیک و ویدیو از سیستم عامل جدا شده اند به طور مکرر آپدیت شده اند و بهبود هایی را داشته اند. اما پلیرهای موسیقی دیگری نیز برای ویندوزفون منتشر شده اند از جمله انها میتوان بهپلیر موسیقی وان موزیک One Music وموزیک پلیر پیشرفته Extreme Music وبرنامه پخش کننده فولدری آهنگ ها به نام Folder Play نام برد.

این پلیر همچون برنامه One Music یک جایگزین مناسب برای پلیر ایکس باکس موزیک ویندوزفون است که یک رابط کاربری مناسب با ویندوزفون را نیز داراست و میتواند تجربه تازه ای را به شما بدهد.

این برنامه با قیمت ۱٫۴۹$ منتشر شده است اما شما میتوانید نسخه آزمایش آن را نصب کنید و آن را امتحان کنید، نسخه آزمایشی دارای امکانات کامل است و هیچ تفاوتی از لحاظ امکانات با نسخه اصلی ندارد ولی نسخه آزمایشی تنها ۲۵ روز مهلت دارد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d2e91b7e-c747-41ef-8fbc-806774ec9831?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برخی ویژگی های برنامه:
– فابلیت بارگذاری آفلاین برنامه
– برنامه یکبار تمام موسیقی های شما را بارگذاری میکند و شما بصورت دستی میتوانید برنامه را مجبور به بارگذاری آهنگ های جدید خود بکنید.
– کاشی زنده
– نمایش عکس خواننده بر روی صفحه اصلی
– پشتیبانی از تغییر آهنگ با حرکت دادن صفحه
– قابلیت های Shuffle و…
– پشتیبانی از Seeking (عقب جلو کردن زمان آهنگ بصورت دلخواه)
– عملکرد خوب در لیست آهنگ های طولانی
– و…

در این ویژگی ها نمایش عکس خواننده و کاشی زنده فوق العاده هستند که برنامه را هر چه زیباتر میسازند. اگر شما بدنبال یک موزیک پلیر متفاوت از ایکس باکس هستید میتوانید این برنامه را نیز امتحان کنید و اگر از ان خوشتان آمد آن را خریداری کنید.

✔ دانلود موزیک پلیر Muzik Player از استور ویندوزفون – ۸ و ۸٫۱ – ۱ مگابایت – ۱٫۴۹$http://qr-code.ir/qr-code/?e=M&s=3&t=P&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-us%2Fstore%2Fapp%2Fmuzik-player%2F1bd133fc-d049-4e23-95d7-aff033b32d7ehttp://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/70fba672-4521-4ad9-9845-e69384413ece?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept