دانلود مجموعه بازی های فکری و پازلی ویندوزفون به نام Smart Games

دانلود مجموعه بازی های فکری و پازلی ویندوزفون به نام Smart Games

Smart Games یک بازی است که مجموعه بازی های فکری و پازلی ویندوزفون است که ذهن شما را از جهان مختلف حافظه، حساسیت و… مورد چالش قرار میدهد. بازی دارای پازل ها و بازی های فکری کوچکی در درون خود است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند برخی رایگان هستند و قسمت های اضافی نیز در بازی وجود دارند که پولی هستند و در بازی باید انها را بخرید.

یک بازی پازلی که برای رم های ۵۱۲ مگابایت نیز قابل اجرا است و میتواند ساعت ها شما را سرگرم کند. صفحه اصلی بازی دارای ۱۳ نوع بازی پازلی است که از بین انها میتوانید بازی محبوب خود را دنبال کنید. قبل از شروع بازی میتوانید اطلاعاتی از بازی و جوایزی که دریافت شده نیز بینید.

دانلود مجموعه بازی های فکری و پازلی ویندوزفون به نام Smart Games

هر بازی سبک خاص خود را دارد و سوال خاص خود را مطرح میکند که در سطح سختی های مختلف میتوانید انها را انتخاب کنید. در ابتدای هر بازی نیز اموزشی در مورد نحوه ان به شما داده میشود.

بازی های Smart Games شامل : Numbers – Flow – Remove – Order – Solver – Locate – Memory – Glimpse – Mind – Spot – Complete – Boxes و دوبازی دیگر که بزودی در اپدیت ها به بازی اضافه میشوند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept