دانلود بازی دوندگی و اکشن ویندوزفون به نام Extreme Survival Run

دانلود بازی اکشن و دوندگی ویندوزفون

بازی های سبک دوندگی معروفی در ویندوزفون وجود دارند از جمله: “بازی Subway Surfers” که جدیدا نسخه توکیو ۱٫۲۴ آن نیز منتشر شد، که گرافیک بسیار زیبا و رنگارنگ و البته روانی دارند، ولی در این پست قصد یک بازی در همین سبک را داریم البته با گرافیکی بسیار پایینتر و حتی دوبعدی ولی با سبکی متفاوت و سخت.

بازی Extreme Survival Run ویندوزفون یک بازی دوندگی وبی انتها است، که در آن شما هدایت دونفر را بجای یک نفر برعهده دارید که در دوطبقه مختلف حرکت میکنند،در هر طبقه مانع هایی در راه دونده ها وجود دارند که با ضربه به روی همان قسمت(قسمت مخصوص هر دونده) پرش را انجام میدهد و از مانع عبور میکند، اما شما باید خیلی سریعتر از آنچه فکر میکنید حرکت کنید چون مانع ها در طبقه دیگر هم می آیند و شما باید حواستان به هر دو دونده باشد.

بازی دارای چهار حالت است: حالت Normal و حالت Nightmare، حالت Hell و Purgatory.
حالت Normal بازی که همان حالت عادی بازیست با دو دونده اما حالت Nightmare شما باید مراقب سه دونده باشید و به ترتیب حالات دیگر ۴ و ۵ دونده که بصورت همزمان حرکت میکنند و بر سر راهشان موانع وجود دارد. پس اگر فکر میکنید با بازی ساده ای روبه رو هستید حالت Hell یا Purgatory را انتخاب کنید و مهارت و سرعت خود را محک بزنید.

بازی دارای ۴ دونده مختلف نیز میباشد که قبل از شروع بازی میتوانید هر کدام را انتخاب کنید، البته فقط انتخاب اول آزاد است و بقیه را باید آزاد کنید، دونده قرمز رنگ با امتیاز دادن به بازی، دونده زرد رنگ با پرداخت ۰٫۹۹ دلار و دونده آبی رنگ با وارد کردن یک ایمیل باز میشوند و میتوانید آنها را انتخاب کنید.

مشخصات بازی:
حجم دانلود: ۶ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۷٫۵ و ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

 

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/d17871a1-b8ed-4539-a319-3649c979950a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/21f69abf-5b69-46e9-9d64-572ccbe13def?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept