دانلود بهترین برنامه ایمیل برای ویندوزفون Maestro – نسخه ازمایشی منتشر شد

دانلود بهترین برنامه ایمیل برای ویندوزفون Maestro - نسخه ازمایشی منتشر شد

بهترین برنامه ایمیل برای ویندوزفون، برنامه ای بود به نام Maestro که برنامه نویس ان قول منتشر شدن ان را داده بود.اکثر کاربران بدنبال برنامه ای برای چک کردن ایمیل های خود میگردند، ولی اگر دنبال برنامه ای حرفه ای و قدرتمند هستید و زیبایی و حرفه ای بودن نیز برایتان مهم است، برنامه Maestro کلاینت ایمیل جدیدی است که برای ویندوزفون منتشر شده است.

Maestro کلاینت ایمیل برای ویندوزفون است که با کمی تاخیر منتشر شد و اکنون نسخه ازمایشی ان در دسترس است که بوسیله ان به اکانت جیمیل Gmail و اوت لوک Outlook در چند اکانت مختلف میتوانید دسترسی داشته باشید.

البته با Preview For Developer ویندوزفون ۸٫۱٫۱ کمی مشکل دارد و برخی ویژگی های ان دارای مشکل است و بعدا نیز با اپدیت های مایکروسافت این مشکل حل خواهد شد و دیگر تمام امکانات برنامه بصورت کامل قابل استفاده میشوند.

برخی ویژگی های این برنامه:

  • کاشی زنده
  • پشتیبانی از نوتیفیکیشن
  • پشتیبانی از HTML
  • قابلیت چک کردن متوالی ایمیل ها

Maestroیکی از برنامه های عالی چک کردن ایمیل است که در نهایت برای ویندوزفون منتشر شد و هر چه زودتر نیز به نسخه اصلی اپدیت میشود. و میتوانید ان را از لینک زیر از استور دانلود کنید. و البته که از رم ۵۱۲ مگابایت نیز پشتیبانی میکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept