دانلود برنامه Files&Folders Pro بهترین فایل منیجر ویندوزفون

دانلود برنامه Files&Folders Pro بهترین فایل منیجر ویندوزفون

این روزها که از همه طرف برای ویندوزفون فایل منیجر می بارد، شما احتمالا تاکنون فایل منیجر محبوب خود را انتخاب کرده اید. Files&Folders Pro برنامه دیگری از  Finebits OÜ می باشد که برنامه های فوق العاده ای همچون Torrex Pro  و ۸ Zip archiver را برای ویندوزفون منتشر کرده است.

چیزی که Files&Folders Pro را یک فایل منیجر منحصر به فرد می کند این است که شما می توانید نسخه ویندوز ۸٫۱ و ویندوزفون ۸٫۱ آن را با هم داشته باشید. این برنامه واقعا کاربردی است. اجازه بدهید تا نگاهی به امکانات آن بیاندازیم.

دانلود برنامه Files&Folders Pro بهترین فایل منیجر ویندوزفون

Files&Folders Pro:

  • امکاناتی که همه فایل منیجرها باید داشته باشند (کپی، کات، تغییر نام، پاک کردن)
  • بازکردن و اکسترکت کردن فایل های آرشیو (RAR, ZIP, 7z, ZipX, ISO, BZIP2, GZIP, TAR, ARJ, XZ, CAB…)
  • پشتیبانی از OneDrive
  • پشتیبانی از DropBox
  • اضافه کردن پوشه ها به علاقه مندی ها یا پین کردن آن ها به صفحه استارت
  • پشتیبانی از فایل های آرشیو با حجم های متفاوت

کار کردن با Files&Folders بسیار ساده است، این برنامه به شا اجازه می دهد که فایل های خود را درون گوشی یا بین گوشی و OneDrive و DropBox مدیریت کنید. همان گونه که انتظار دارید، نگه داشتن انگشت بر روی یک فایل یا پوشه موجب باز شدن منو می شود که در آن گزینه های کپی، جا به جایی و تغییر نام قابل دسترسی است. شما حتی می توانید پوشه ها یا فایل های خود را در صفحه استارت پین کنید. همچنین این برنامه از کاشی های شیشه ای نیز پشتیبانی می کند.

در حال حاظر ۳ نوع پوسته مختلف در این برنامه وجود دارد ولی حدس می زنیم که در آینده امکان افزودن Bing wallpaper یا والپیپر شخصی نیز به آن اضافه شود. Files&Folders در هنگام اجرا به اندازه کافی سریع است و اگر با آن کار کنید حتما شما هم به طرفداران برنامه های Finebits OÜ اضافه می شوید. با توجه به اینکه این برنامه هم اکنون کاملا رایگان است به شما پیشنهاد می کنم که حتما آن را امتحان کنید و تجربه خود از آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

✔ لینک دانلود برنامه Files&Folders Pro از استور – ویندوزفون ۸٫۱ – حجم ۲ مگابایت

بدون نظر
  1. محمدجواد کاربر می گوید

    سلام…دمت گرم واقعا که داری رو وینفون کار میکنی.

    1. سعید کاربر می گوید

      سلام، ممنون 🙂

  2. faryar کاربر می گوید

    و هم چنان مشکل بلوتوت کسایی که میخان بابلوتوت چیزی بفرستن pocket file manger کرک شده رو نصب کنن چون رایگانه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept