دانلود برنامه ویرایش عکس Monochromatic ویندوزفون – ویرایش سریع عکس

دانلود برنامه ویرایش Monochromatic ویندوزفون برای ویرایش سریع عکس

برنامه ویرایش عکس Monochromatic به برنامه های رتبه دار و با ارزش ویرایش عکس ویندوزفون پیوست و امیدواریم که با ویرایشگری عکس ها و رابط کاربری اش مورد توجه قرار بگیرد. این برنامه ویرایشگر عکس قابلیت های کاربردی همچون: cropping, exposure controls, vignette و برخی افکت ا را دارد که بعنوان یک ویرایشگر سریع که میخواهید عکس تان را خیلی سریع ویرایش کنید مناسب است.

برنامه ویرایش عکس Monochromatic برنامه ای کامل همچون فتوشاپ ویندوزفون Photoshop Express نیست اما برای زمانیکه میخواهید سریع عکس را ویرایش کنید، یک برنامه ساده و سریع برای ویرایش عکسهاست.

دانلود برنامه ویرایش Monochromatic ویندوزفون برای ویرایش سریع عکس

با شروع برنامه شما دو گزینه دارید که عکستان را انتخاب کنید: یکی از دوربین و عکس جدید گرفتن و دیگری انتخاب عکس از گالری عکس هایتان. بعد از انتخاب عکس وارد قسمت ویرایشگر میشوید که شامل گزینه های زیر است:

  • Basic: Crop, Brightness, Contrast, Saturation, Hue and Sharpness
  • Black and White: مجموعه ای از افکت های سیاه و سفید
  • Tone: یک سری از مجموعه افکت های دیگر که ویژگی خاص خود را دارند
  • Vignette: برخی استیل های vignette effects

همچنین در برنامه گزینه های کنسل کردن و برگشتن به گزینه های قبلی نیز وجود دارد، بوسیله دو انگشت نیز میتوانید عکس های خود را بزرگنمایی Zoom کنید و بعد از ویرایش نیز براحتی عکس خود را ذخیره کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept