دانلود برنامه عکاسی Kamera Plus ویندوزفون با افکت های زیبا

دانلود برنامه عکاسی Kamera Plus ویندوزفون با افکت های زیبا

Kamera Plus یک برنامه عکاسی است که برای ویندوزفون منتشر شده است و افکت های بسیار زیادی دارد. این برنامه هم برای دوربین جلو و هم دوربین عقب فعال است و افکت ها قبل از اینکه شما دکمه شاتر دوربین را فشار دهید قابل مشاهده هستند و میتوانید انها را اندازه گیری کنید.

برنامه دارای دسترسی هم به دوربین و هم به گالری گوشی است و البته برای رم های ۵۱۲ مگابایت موجود است، یک برنامه عکاسی خوب که برای این سیستم عامل منتشر شده و البته با کمی تاخیر و لگ ممکن است کمی برایتان اذیت کننده باشد.

رابطه کاربری ساده و انتخاب های افکتی زیاد

دانلود برنامه عکاسی Kamera Plus ویندوزفون با افکت های زیبا

Kamera Plus در فهرست شما را در صفحه اصلی به دو گزینه هدایت میکند. یکی دوربین و دیگری شما را به گالری میبرد. سه گزینه هم در نوار پایینی برنامه وجود دارند که شما را به خرید برخی امکانات بیشتر در برنامه و قسمت ” درباره ” و قسمت تنظیمات هدایت میکنند.

گزینه گالری نیز شما را به قسمتی از عکس ها هدایت میکند که توسط همین برنامه گرفته شدند و میتوانید ان را به اشتراک بگذارید یا حذف کنید و یا آن را بر روی صفحه قفل خود قرار دهید. برنامه Kamera Plus دارای ۶۲ افکت مختلف است که از جمله میتوان به : Antique, Sepia, Fisheye, Grayscale, Lomo, Pixilation و… اشاره کرد. البته تنها ۳۰ افکت در برنامه رایگان هستند و شما برای اینکه بقیه افکت ها را نیز باز کنید باید انها را در برنامه خریداری کنید.

افکت ها در یک فهرست هستند که براحتی با بالا و پایین رفتن میتوانید هر کدام را انتخاب کنید ولی برنامه کمی تاخیر دارد از زمانی که شما دکمه شاتر دوربین را فشار میدهید تا انکه عکس شما اماده شود، پس اگر شما میخواهید از تصاویر متحرک عکس بگیرید این برنامه را به شما توصیه نمیکنیم.

✔ دانلود برنامه عکاسی Kamera Plus از استور – حجم ۴ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept