دانلود برنامه عکاسی شگفت انگیز Levitagram ویندوزفون، اجسام را در هوا معلق بسازید!

دانلود برنامه عکاسی شگفت انگیز Levitagram ویندوزفون، اجسام را در هوا معلق بسازید!

چندی پیش برنامه عکاسی فوق العاده Levitagram برای ویندوزفون منتشر شد. این برنامه جالب به شما این امکان را میدهد که عکس هایی بسازید که در آنها اجسام معلق در هوا هستند و هر جسمی که میخواهید را میتوانید از عکستان بردارید و برای اینکارصرفا نیاز به یک گوشی ویندوزفون و انگشتتان دارید و هیچ نیازی به دانستن فتوشاپ و کامپیوتر و… ندارید.

آموزش کار با  برنامه عکاسی Levitagram :

برای اینکار شما باید دو عکس یکسان از محیط مورد نظرتون بگیرید، (دوربین را تکان ندهید) اما این دو عکس باید یک تفاوت داشته باشند. شی مورد نظر شما که میخواهید از عکس حذف شود در عکس اول نباید باشد ولی در عکس دوم باید اجسام باشند. برنامه این دو عکس را به دولایه تبدیل میکند و شما با یک ضربه ساده میتوانید هر شی ای را بردارید و یک عکس شگفت انگیز بسازید.
بطور مثال شما میتوانید در عکس اول از یک پس زمینه عکس بگیرید و در عکس دوم یک گلدان بر روی یک چهارپایه نیز وجود داشته باشد ولی محیط کاملا یکسان باشد. خب حال شما میتوانید براحتی چهارپایه را حذف کنید و در عکس گلدان در هوا معلق بماند. بطور مثال عکس زیر را ببینید:

دانلود برنامه عکاسی شگفت انگیز Levitagram ویندوزفون، اجسام را در هوا معلق بسازید!

برخی ویژگی های نرم افزار:
– یک راهنمایی ساده در ابتدای برنامه وجود دارد که کار با برنامه را بسیار ساده به شما توضیح میدهد.
– راهنمایی انلاین نیز دارد.
– برنامه تایمر نیز دارد تا عکس های شگفت انگیزتری بتوانید بسازید.
– میتوانید عکس هایتان را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

پیشنهاد میشود برای عکاسی دوربین را بر روی یک میز ثابت قرار دهید و اگر مجبور باشید گوشی را در دستتان نگه دارید پس به نکات زیر توجه کنید, چون شرایط پردازش عکس در شرایط زیر به بهترین نحو کار میکنند:
– کیفیت نورپردازی بیرون یا در داخل خانه در حالت معمولی باشد.
– پس زمینه شما دارای مشخصات متنوعی باشد(بطور مثال یک دیوار ساده نباشد)
– دقت داشته باشید که در بین دو شات و عکسی که میگیرید دوربین اصلا تکان نخورد و جسم مورد نظر بیش از حد نزدیک نباشد.

✔ لینک دانلود برنامه عکاسی شگفت انگیز لویتاگرام Levitagram از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – این برنامه به مدت محدود رایگان استhttp://qr-code.ir/qr-code/?e=M&s=3&t=P&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-us%2Fstore%2Fapp%2Flevitagram%2F35369162-2176-4e23-806b-a31dbdac422b

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept