دانلود برنامه ارزشیابی بنچمارک عملکرد گوشی ویندوزفونی شما با Basemark OS II

دانلود برنامه ارزشیابی بنچمارک گوشی های همراه

با برنامه Basemark OS II میتوانید نتایج بنچمارک گوشی ویندوزفونی خود را خودتان بدست آورید و مشاهده کنید. در سایت های مختلف ارزشیابی گوشی های همراه نتایجی از بچمارک عملکردی گوشی ها را قرار میدهند که برای مقایسه عملکرد و کارایی گوشی اعداد خوب و مفیدی هستند ولی دیگر لازم نیست که شما منتظر بمانید تا نتایج بنچمارک گوشی شما منتشر شود و یا اینکه در سایت های مختلف به دنبال آن بگردید. براحتی با نصب این برنامه میتوانید تمام نتایج آزمایشات گوشی خود را خودتان حساب کنید.

بنچمارک چیست یا به چه معناست؟
نتایج بنچمارک گوشی یعنی نتایجی که از محک یا آزمایش عملکرد گوشی با توجه به ویژگی هایش بدست می آید و نتایج آن بصورت عددی منتشر میشوند که با مقایسه آن با گوشی های دیگر شما میتوانید برتری یا ضعف گوشی را با دیگر دستگاه ها مقایسه کنید. این برنامه برای سیستم عامل های آی او اس و اندروید نیز موجود است که میتوانید از اینجا دانلود کنید.

کار با برنامه بسیار ساده است، گزینه “Run Benchmark” را بزنید و تست ها شروع میشود و امتیازات در گروه های سیستمی، مموری، مرور وب، گرافیک و دوربین و… محاسبه میشوند.

مشخصات برنامه:
حجم دانلود: ۴۳ مگابایت
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون
یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط برنامه:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/75f2c8bf-0507-4cb9-8260-197985ff9d67?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/08d12ee7-ff7c-428e-8c15-6802abd90605?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept