دانلود بازی Gun Club 3 ویندوزفون، بهترین شبیه ساز اسلحه

دانلود بازی Gun Club 3 ویندوزفون، بهترین شبیه ساز اسلحه

Gun Club 3: Virtual Weapon Sim یک بازی تیراندازی ویندوزفون است. نسخه قبلی این بازی یک شبیه ساز اسلحه ها بود که فقط شما اسلحه مورد نظر خودتون رو انتخاب میکردید و با آن شلیک میکردید. اما این نسخه فقط یک شبیه ساز نیست که شما فقط با تعدادی اسلحه روبه رو باشید در این بازی شما همچنین در یک جنگی علیه دشمنان و زامبی های کاغذی! قرار میگیرید که در مسافت های گوناگون باید به آنها شلیک کنید.

در فهرست اصلیشما انتخاب میکنید که کدام سبک بازی را برای تیراندازی انتخاب کنید:
– Alley: یک حالت خیلی قدیمی که شما با هدف های کاغذی در فاصله دور روبه رو هستین
– Warehouse: در این سبک شما با هدف هایی روبه رو هستید که ممکن است از هر قسمتی ظاهر شوند و بصورت pop up مقابل شما قرار بگیرند.
– Allied: این قسمت یک سبک جالب بازی است که در آن شما در محیطی همچون World War II قرار میگیرید و اسلحه های همچون این بازی در دست خواهید داشت.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/e1dca466-1142-49d6-b67c-afde9bd4efc3?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

هر قسمت از حالات بالا دارای حوادث مختلفی است و البته سختی های مختلفی و ۱۰۰ مرحله مختلف که قابل تکرار هستند. در کل این بازی تنها یک شبیه ساز اسلحه ساده نیست بلکه بوسیله این بازی شما میتوانید یک اسلحه انتخاب کنید، فاصله Range تیراندازی آن، قدرت تخریبی اسلحه و افکت صداگذاری واقعی آن را تجربه کنید.

این بازی با گرافیک سه بعدی اسلحه ها، با تنظیمات کامل، قابلیت زوم کردن و… یک تجربه واقعی از اسلحه را به شما میدهد. علاوه بر اینها شما میتوانید اسلحه خود را کامل شخصی سازی کنید، از لیزر گرفته تا نارنجک انداز را میتوانید به اسلحه های خود اضافه کنید و یک اسلحه شخصی و زیبا را داشته باشید. در این بازی علاوه بر اینها شما شما از لحاظ فاصله نیز در شرایط واقعی قرار خواهید داشت، از اسلحه های با قدرت شلیک کم تا اسلحه تک تیرانداز با قدرت تیراندازی در فاصله های بسیار زیاد، هیچ محدودیتی از لحاظ زمان و امتیاز پیش روی شما نیست. فقط شما هستید و اسلحه تان.

✔ لینک دانلود بازی Gun Club 3 بهترین شبیه ساز اسلحه ا استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۲۱۰ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept