دانلود بازی پینگ پنگ ویندوزفون – بازی تنیس روی میز سه بعدی Table Tennis 3D

دانلود بازی پینگ پنگ ویندوزفون - بازی تنیس روی میز سه بعدی Table Tennis 3D

Table Tennis 3D یک بازی پینگ پنگ ویندوزفون سه بعدی است که جدیدا وارد ویندوزفون شده است و محبوب کسانی است که دوست دارند توپ خود را بر روی اطراف میز ضربه بزنند و بازی کنند. از ویژگی های خوب این بازی میتوان به قابلیت انلاین و مولتی پلیر بازی کردن – دارای ۲۰ میز مختلف برای بازی – پشتیبانی از گوشی هایی با رم ۵۱۲ مگابایت و… اشاره کرد.

این بازی بر ریو دو سیستم عامل دیگر اندروید و ای او اس نیز موجود است و دارای محبوبیت خاص خود نیز هست و اچیومنت ها و… ان بر روی ویندوزفون مشابه دیگر پلتفرم هاست.

دانلود بازی پینگ پنگ ویندوزفون - بازی تنیس روی میز سه بعدی Table Tennis 3D

در ابتدای بازی شما میتوانید نام و کشور خود را انتخاب کنید. بازی در حالتی که گوشی افقی باشد اتفاق می افتد، پس باید گوشی خود را افقی نگه دارید. اگر شما حوستان نباشد و گوشی در حالت عمودی باشد نیز بازی اجرا میشود اما با صفحه ای ناقص. پس یادتان باشد برای بازی گوشی خود را در حالت افقی نگه دارید.

با امتیاز هایی که در بازی کسب میکنید و پول هایی که بدست می اورید، میتوانید در بازی کفش یا تنیس مخصوص به خود و یا میز پینگ پنگ دیگری را خریداری کنید.

در ابتدا شما باید با رقیب ازمایشی بازی کنید و او را شکست دهید و البته در این حین بازی را نیز یاد میگیرید. بعد از ان میتوانید وارد بازی لیگ یا بازی داستانی شوید. قابلیت تنظیم قدرت و یا پیچ توپ و جهت ان نیز وجود دارد.

دانلود بازی پینگ پنگ ویندوزفون - بازی تنیس روی میز سه بعدی Table Tennis 3D

بازی حالت چندنفره و یا انلاین را نیز داراست که با اتصال به اینترنت شما میتوانید با حریف های واقعی خود بازی کنید. یک قابلیت خوب در این قسمت گزینه ایست برای انتخاب کردن حریف خود که او چقدر حرفه ای باشد. شما میتوانید هر کسی را راه دهید یا افراد متوسط و یا افراد حرفه ای که این انتخاب میتواند یک بازی خوبتر و جذابتری را برای شما بهمراه داشته باشد.

لینک دانلود بازی پینگ پنگ ویندوزفون – بازی تنیس روی میز سه بعدی ویندوزفون Table Tennis 3D از استور – حجم ۲۶ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept