دانلود بازی پازل ریاضی ساده ۷ Pips ویندوزفون

دانلود بازی پازل ریاضی ساده 7 Pips ویندوزفون

در نگاه اول شاید از نظر شما بازی ۷ Pips همچون بازی ۲۰۴۸ باشد، اما اینگونه نیست. ۷ Pips از لحاظ ظاهری شاید شبیه بازی ۲۰۴۸ باشد اما وقتی شما بازی را انجام دهید متوجه تفاوت کامل دوبازی خواهید شد.

۷ Pips شامل ترکیب شدن یک مهارت ساده ریاضی و استراتژیک جابه جایی است که شما با جمع دو کاشی، یک کاشی برابر عدد ۷ بدست آورید. هنگامی که شما عدد ۷ را بدست اوردید کاشی آن حذف میشود و امتیاز آن به شما داده میشود. شاید ساده بنظر برسد اما باید بدانید که دورنگ کاشی داریم که با دیگری ترکیب نمیشوند.

این بازی برای رم ۵۱۲ نیز قابل اجراست، یک بازی پازلی و سرگرم کننده که میتوانید در بین دیگر بازی های شما قرار بگیرد.

این بازی پازلی بسیار ساده و واضح است، فهرست اصلی بازی بسیار ساده است و گیج کننده نیست و مجموعه ای از کشیدن های صفحه است که شامل:

  • کشیدن صفحه به بالا بازی جدید را شروع میکند.
  • کشیدن به سمت چپ شما را به سمت صفحه اموزش بازی میبرد.
  • کشیدن به سمت راست شما را به امتیاز ها و… میبرد
  • در همان حالت بالا اگر بار دیگر به سمت راست بکشید به قسمت تنظیمات بازی میروید.

قسمت اموزش بازی بسیار کاربردی است و برای اولین بار میتواند کمک زیادی به شما بکند و ممکن است دفعات اول مداوم به این قسمت بروید.

دانلود بازی پازل ریاضی ساده 7 Pips ویندوزفون

سبک بازی جالب است. در بازی شما با یک صفحه ۴ در ۴ مواجه هستید و در سمت بالا امتیاز شما نمایش داده میشود، در بالا و سمت دیگر کاشی بعدی که قرار است بیاید را به شما نشان میدهد.
کافیست در قسمتی که میخواهید ضربه بزنید تا کاشی در انجا قرار بگیرد.
هدف آنست که شما دو کاشی همرنگ را در کنار همدیگر قرار دهید و البته مجموع آنها برابر عدد۷ شود. هنگامی که مجموع دو کاشی همرنگ برابر هفت شد حذف میشود و به امتیاز شما اضافه میشود، اما کاشی ای که قرار دادی بر روی صفحه باقی میماند. و بازی تا جایی پیش میرود که صفحه بازی کاملا پر شود.

✔ لینک دانلود پازلی Pips 7 از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – حجم ۱۲ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept