دانلود بازی پازلی و ساده ویندوزفون به نام Revers9

دانلود بازی پازلی و ساده ویندوزفون به نام Revers9

Revers9 یک بازی پازلی و ساده جدید ویندوزفون است که در این بازی شما باید عددها را به ترتیب مرتب کنید قبل از اینکه وقت تمام شود.

این بازی سرعت و عکس العمل شما میسنجد که بتوانید تعدادی عدد را براحتی حل کنید. بازی یک مسابقه است که باید اعداد را مرتب کنید و این کار را باید در روش معینی انجام دهید. بازی که برای رم های پایین نیز سازگار است و میتواند یک بازی ساده در کنار دیگر بازی های شما باشد.

بازی را میتوانید بدون login کردن انجام دهید و در اینصورت براحتی بعنوان مهمان میتوانید بازی کنید ولی در صورتی که وارد شوید و یک نام کاربری برای خود بسازید امتیاز شما در جدول امتیاز بین المللی این بازی درج خواهد شد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8ccca3aa-fcaf-4cde-b0d2-0ad3c07d2e68?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

روش بازی کمی سخت است. شما با اعداد ۱ تا ۹ روبه رو هستید که بصورت نامنظم در کنار هم قرار گرفته اند و وظیفه شما مرتب کردن انهاست. بازی با این سبک شروع میشود که شما باید ابتدا عدد نه ۹ را بزنید و سپس عددی که در نهمین جایگاه قرار دارد را بزنید. سپس بازی را بهمین نحوه ادامه دهید تا ردیف کاملا تمام شود و وارد پازل بعدی شوید.

همانطور که معلوم شد این بازی با گرافیک یا هیجان انگیز نیست ولی برای اینکه مدت های کم و خالی خود را پر کنید میتواند سرگرم کننده باشد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept