دانلود بازی معمایی و پازلی استیکمن ویندوزفون به نام Stickman Subway

بازی معمایی و پازلی استیکمن ویندوزفون

Stickman Subway یک بازی استیکمن ویندوزفون است که در پست های قبلی نوعی از این بازی را برای شما قرار دادیم با عنوان:دانلود بازی فکری پازلی استیکمن کیلر Stickman Killer ویندوزفوناما در این پست قصد معرفی نوع دیگری از این بازی را داریم که نسبتا سختتر از بازی قبل است و مراحل آن دارای پیچیدگی بیشتری نسبت به بازی قبل است.

در بازی قبلی شما نیازی به پنهان شدن نداشتید و فقط در مدت زمان معینی باید همه دشمنان را میکشتید و به آخر آن میرسیدید و از همه مهمتر شما در نقش اصلی استیکمن بودید و بازی نقش اول را ادامه میدادید. اما این نسخه بازی با استیکمن کیلر متفاوت است و تفاوت آن در این است که شما در نقش سوم شخص هستید و یک صحنه در مقابل شماست که تعدادی استیکمن در آن در حال انجام کارشان و رفت آمد هستند شما باید با کمی تفکر و مهارت و استراتژیک خودتان طوری استیکمن ها را بکشید که هیچ کدام از استیکمن های دیگر از مرگ دیگری با خبر نشود. در این بازی شما دارای اسلحه یا وسیله دیگری برای اینکار نیستید و باید از حوادث و اتفاقات بازی کمک بگیرید و هر استیکمن را بکشید. این بازی نیز بسیار کم حجم است و ذهن شما را به چالش میکشد.

نکته: اگر این بازی را امتحان کردید و توانستید از آن عبور کنید در قسمت نظرات بیان کنید، چون برخلاف بازی قبل بنده در مرحله اول این بازی گیر افتادم! و نمیتونم از اون عبور کنم. اگر از مرحله اول عبور کردید راهنمایی آن را در قسمت نظرات بیان کنید(در مورد فردی که اسکیت برد دارد!)

مشخصات بازی:
حجم دانلود:
قابل اجرا بر روی سیستم عامل: ویندوزفون ۸ و ۸٫۱
لینک دانلود:

برای دانلود روی عکس زیر کلیک کنید:

لینک دانلود ویندوزفون

یا از کد QR آن استفاده کنید:

تصاویری از محیط بازی:

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/39211295-aaf0-4335-925c-131548153ff1?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/5fc17208-c704-4896-bd41-b2ec14ace177?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept