دانلود بازی مدرن کمبت ۵ Modern Combat 5: Blackout ویندوزفون

دانلود بازی مدرن کمبت 5 Modern Combat 5: Blackout ویندوزفون

همین اواخر بود که خبر انتشار بازی Modern Combat 5: Blackout برای ویندوزفون را در سایت منتشر کردیم و اکنون این بازی برای سیستم عامل ویندوزفون منتشر شد و میتوانید ان را دانلود کنید.

این بازی با گرافیک بسیار زیبای خود برای اینکه بتواند تمام گرافیک خود را به اجرا بگذارد علاوه بر فضایی که برای نصب احتیاج دارد به مقداری نیز فضای خالی در حافظه احتیاج دارد. فقط بر روی گوشی هایی با رم حداقل ۱ گیگابایت اجرا میشود. قیمت بازی ۶٫۹۹$ است که البته قیمت گرانی است! این بازی از کنترلر های موگا MOGA نیز پشتیبانی میکند.

در پایان، بازی حالت انلاین را نیز پشتیبانی میکند که حداکثر ۱۲ نفر میتوانند در چهار سبک مختلف از جمله: Free for all, Team battle, Capture the flag, و VIP به بازی بپردازند. بازی همچنین قابلیت squads را نیز داراست که چیزی شبیه همان تیم یا Clan است و میتوانید در مدت محدودی جوایز بزرگی را دریافت کنید.

فقط انلاین

اگر چه بازی Modern Combat 5: Blackout یک بازی پولی است که البته امکانات داخل بازی کاملا رایگان هستند اما برای بازی نیاز به اینترنت دارید. بله، شما برای اجرای بازی و حتی بازی در حالت تک نفره single-player نیاز به متصل بودن به اینترنت دارید. این قابلیت باعث میشود که نگذارد اشخاص دیگر از نسخه های کپی بازی به بازی بپردازند. و در ویژگی دیگر دیتا بازی در Cloud نیز ذخیره میشود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f2471714-de78-4d1e-89df-ab7e2b403382?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

نکته: بازی مقداری دیتا نیز در اولین بار که اجرا میشود دانلود میکند که میتوان گفت دیتا زیادی نیست.

بازی در کلاس های متفاوتی نیز وحود دارد. شما بر اساس توانایی خود میتوانید یکی از چهار استایل موجود Assault, Heavy, Recon و Sniper را انتخاب کنید و البته چهار سطح متفاوت وجود دارد که با بازی و کسب تجربه چه در بازی تک نفره و چه بازی چندنفره میتوانید سطح خود را بالا ببرید و حرفه ای تر شوید.

✔ لینک دانلود بازی مدرن کمبت ۵ Modern Combat 5: Blackout از استور – حجم ۷۷۶ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱http://qr-code.ir/qr-code/?e=M&s=3&t=P&d=http%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-us%2Fstore%2Fapp%2Fmodern-combat-5-blackout%2F21ed995b-239d-4ffe-b352-76fc11cd940c

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept