دانلود بازی بولینگ ویندوزفون Blues Bowling با گرافیک سه بعدی

دانلود بازی بولینگ ویندوزفون Blues Bowling با گرافیک سه بعدی

بازی بولینگ Blues Bowling در چندماه اخیر منتشر شده و با گرافیک سه بعدی و موسیقی های سبک Blues یک بازی بولینگ زیبا و جذاب را برای ویندوزفون شما بوجود می آورد.

بازی Blues Bowling دارای قابلیتبازی تک نفره و چند نفره میباشد، کنترل ساده ای برای بازی دارد و همچنین دارای یک صفحه امتیاز آنلاین است که به شما اجازه میدهد تا امتیاز خود را با دیگران مقایسه کنید. اگر شما به بازی بولینگ علاقه دارید پیشنهاد میکنیم این بازی را هم امتحان کنید.

سبک بازی دقیقا مثل بازی واقعی بولینگ است. در شروع بازی شما باید توپ خود را انتخاب کنید که در این بازی شما میتوانید بین ۱۲ نوع توپ مختلف از توپ آتشین تا توپ پلنگی انتخاب کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fedd1e4f-5d2d-4417-808e-724f5c60ca6d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

بعد از انتخاب توپ شما باید انتخاب کنید که توپ را در چه سمتی از زمین قرار دهید، از انتهای سمت چپ صفحه تا انتهای سمت راست حق انتخاب دارید که توپ را کجا قرار دهید. بعد از انتخاب محل اولیه توپ با کشیدن انگشتتان بر روی صفحه و به سمت بالا توپ پرتاب میشود. هر چه سریعتر انگشت خود را به بالا بکشید سرعت تپ نیز سریعتر خواهد بود.
از نقاط قوت بازی میتوان به گرافیک زیبای آن و قابلیت اجرا بر روی رم های پایین (رم ۵۱۲) اشاره کرد و از نقاط ضعف آن به نداشتن Reply و انیمیشن های دیگر هنگام پرتاب توپ و البته وجود یک تبلیغ در بالای صفحه است که البته جلو دید شما در بازی را نخواهد گرفت.

اگر بولینگ بلد نیستید نگران نباشیددر بازی یک قسمت آموزشی وجود دارد که بولینگ را به شما آموزش خواهد داد و اگر از بازی انفرادی خسته میشوید نیز در بازی قابلیت انتخاب کردن رقیب مجازی (کامپیوتر) با سختی های مختلف وجود دارد. بازی قابلیت بازی تا سه نفره را نیز به صورت Local دارد که میتوانید با دوستان یا خانواده تان بازی را انجام دهید.

✔ لینک دانلود بازی بولینگ Blues Bowling از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۲۷ مگابایت

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/4ae80897-283b-4fdb-b162-2ac6c4cc005a?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept