خبر: ماینکرفت – نسخه ی ویندوز ۱۰ بتا آپدیت جدید دریافت می کند.

ماینکرفت : نسخه ی ویندوز ۱۰ بتا امروز یک آپدیت جدید دریافت می کند که دارای قابلیت های جذاب و جدید هستش. در این نسخه از پناهگاه های موقتی بزرگترین کاخ هارو بسازید. دنیای خود را بسازید و به گشت گذار مشغول بشید  که در این دنیای شما تنها محدودیت خلاقیت شماست ! . فقط مواظب باشید که تا شب نشده پناهگاه برای خودتون درست کنید که از دست غول ها و هیولا ها در امان باشید .برای زنده ماندن جنس ها، ابزار های ساخت وسایل ، غذا ، ایتم ، و اسلحه برای خودتون پیدا کنید . میلیون ها از کرفتز های گوشه کنار دنیا بیلیون ها بلاک را در این بازی را در هم کوبیدند و نابود کردند.

Minecraft

خصوصیاتی که باعث لذت بازی کننده می شنوند :

  • جدید! برای اولین بار به صورت چند نفره  و کراس پلتفرم  در شبکه ی محلی خود که  تا ۴ بازیکن را پشتیبانی می کند ، بازی کنید : نسخه ی جیبی (Pocket Edition).
  • جدید! با نسخه ی بتا با ۴ نفر از دوستان Xbox Live خود چه دور چه نزدیک بازی کنید .
  • زرق و برق بدبد به وسایلتون با افکت های ویژه از فهرست  جادو شده !
  • به راحتی  وسیله  های بازی کردن خود را عوض کنید – کنترلر ، لمس ، موس و کیبورد.
  • از شاهکار خود در بازی فیلم بگیرید و با استفاده از Xbox LIVE GameDVR   در وب اون رو به اشتراک بگذازید !
  • از منابع نامحدود بازی استفاده کنید و هر چیزی رو که فکرشو می کنیدو در حالت Creative Mode   بسازید .
  • به دنبال ایتم های با ارزش بگردید ، ابزار خود را درست کنید ، به ماجراجویی های مهیج برید و در حالت Survival Mode  در مقابل مخلوقات شب دفاع کنید .
  • خودتون رو در دنیای خیلی عظیم ماینکرفت است غرق کنید با پیشرفت های سیستم آب و هوای بازی – انباشته شدن برف ، تغییر حالت نرم تر و حتی رعد آسا  .

بازیکنانی که قبلا نسخه ی کامپیوتر های شخصی ماینکرافت رو داشتن هم اکنونو میتونن این نسخرو به طور مجانی دریافت کند.بقیه ی افراد می توانند از این لینک ماین کرافت رو دریافت کنند با قیمت تخفیف داده شده ۱۰$ (دلار) در حین نسخه ی بتا. کسانی که ماینکرافت رو حین نسخه ی بتا دریافت می کنند  ، هنگامی که نسخه از بتا خارج شد و نسخه ی کامل آن اومد همه ی قابلیت های جدید رو بدون پرداخت هیچ مبلغ اضافه ای دریافت کنند.  Mojang.comدر حال میزبانی از یک کوِست رقابتی برای جشن گرفت آپدیت جدید  در سایت خود هستند . به سایتشان مراجعه کرده تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept