جایگزینی عالی برای Instagram BETA برای ویندوزفون که مدت هاست اپدیتی نگرفته است

بهترین برنامه اینستاگرام ویندوزفون به نام 6tag اپدیت شد

یکی از برنامه های پرکاربرد این روزها و البته یکی از شبکه های اجتماعی معروف اینستاگرام نام دارد که مکانی است برای به اشتراک گذاری عکس های مختلف از سوی شما که البته ویدیوهای کوتاه نیز میتوان در ان قرار داد. متاسفانه مثل برخی دیگر از برنامه های شبکه های اجتماعی، ویندوزفون در این زمینه کمبودی دارد، برنامه رسمی Instagram مدت هاست هیچ اپدیتی دریافت نکرده است.

برنامه Instagram ویندوزفون در نسخه ازمایشی منتشر شد و نام Instagram BETA را برای خود داشت و هم اکنون نیز دارد. این برنامه مدت هاست که هیچگونه اپدیتی را دریافت نکرده و پیشرفتی نداشته، نه تنها بعد از این همه مدت از نسخه ازمایشی خارج نشده، بلکه برخی ویژگی های نسخه اصلی این برنامه همچون به اشتراک گذاری ویدیو را نیز ندارد.

خب این کمبود ها از طرفی ویندوزفون را اذیت میکند. البته از طرفی دیگر نیز باعث برخی پیشرفت ها میشود. بعنوان مثال برنامه سازی به نام Rudy Huyn برنامه و کلاینتی غیر رسمی برای انستاگرام در ویندوزفون منتشر کرده است که به جرات میتوان گفت نه تنها کمبودی از برنامه رسمی این شبکه اجتماعی ندارد بلکه یک برنامه عالی و کامل است و حتی قابل مقابله با این Instagram BETA.

پس اگر شما هم از افرادی هستید که از شبکه اجتماعی Instagram استفاده میکنید و از اپدیت نشدن برنامه رسمی Instagram BETA اذیت شده اید، میتوانید برنامه غیررسمی ۶tag را امتحان کنید و به شما قول میدهم که در استفاده از اینستاگرام شما را ناامید نمیکند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept