توقف لومیا ۸۳۰ در سکوت و شایعه لومیا ۸۴۰ به گوش میرسد

لومیا ۸۳۰ یک گوشی بسیار خوب ویندوزی که سال گذشته توسط نوکیا معرفی شد و تا به حال یکی از بهترین گوشی های ویندوزی به حساب می آید (که شما می توانید تمامی مشخصات و قابلیت های این گوشی را در این لینک مشاهد کنید)

امروز سایت NPU در گزارشی اعلام کرده که مایکروسافت در سکوت ارائه ی این گوشی را در هند متوقف کرده است و پس از این که موجودی این گوشی در فروشگاه ها به پایان برسد، مایکروسافت دیگر آن را تولید نخواهد کرد.

بررسی تخصصی نوکیا لومیا 830 Nokia Lumia (1)

همچنین NPU اعلام کرده است که در بعضی از منابع مایکروسافت در تلاش است تا جانشین جدید لومیا ۸۳۰ را زودتر از حد انتظار لومیا ۸۴۰ را با  با به روز رسانی GDR2 ویندوز فون ۸٫۱ ارائه کند برخلاف لومیا ۹۴۰ که شایعه شده است با ویندوز ۱۰ موبایل عرضه گردد.

طبق NPU این اطلاعات اولیه است که از برخی منابع به دست آمده است و ممکن است در زمان ارائه این گوشی این آمار و مشخصات تعییر کنند.

بنابر به اطلاعات اولیه ای که ما به دست آوردیم به این شکل است. این دستگاه که ممکن است از دو سیم کارت پشتیبانی کند، یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی (PureView)، دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی، پردارنده ای بهتر دارد و ممکن است با طراحی مشابه یا اندکی تغییر نسبت به Lumia 830 همراه باشد. این دستگاه ممکن است که صفحه نمایشی در حدود ۵ اینچ داشته باشد.

دقت داشته باشید که این خبر هنوز رسما تایید نشده و مایکروسافت رسما چیزی را اعلام نکرده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept