تم ویندوزفون – تحولی در دنیای صفحه نمایش ویندوزفون با تعویض تم ویندوزفون !

تم ویندوزفون تحولی در دنیای صفحه نمایش ویندوزفون با تعویض تم ویندوزفون !

تم ویندوزفون

اصطلاح عجیبی است که شاید شما را شگفت زده کند و برخی را نیز کسل که چیزی جز دروغ نیست، اما بهرحال واقعیت است و با یک کلک کوچک میتوان تم ویندوزفون ساخت. تم های جالبی که حتی در هیچ سیستم عامل دیگری نمیتوان ساخت. تم ویندوزفون یک اصطلاح واقعی است که اکنون کمی با ان اشنا میشویم و برنامه Start Screen را به شما معرفی میکنیم.

خب ببینید با اضافه شدن قابلیت کاشی شفاف Transparent ما فقط یک ایکن از شرکت سازنده را داریم که کاشی ان کاملا شفاف و بدون رنگ است. این قابلیت باعث میشود عکس پس زمینه زیباتر دیده شود و ان را کامل مشاهده کنیم. کلک کوچک اینجاست، حالا اگر ما پس زمینه خاصی را طراحی کنیم که ایکن های برنامه ها را در بر بگیرد چه میشود؟ به عکس های زیر کمی دقت کنید.

تم ویندوزفون تحولی در دنیای صفحه نمایش ویندوزفون با تعویض تم ویندوزفون

اشتباه نکنید عکس های بالا گوشی ویندوزفون هستند. و فکری که در سرتان میگذرد، درست است. کاشی های شفاف را به گونه ای با پس زمینه ثابت ان هماهنگ کرده است که انگار این تم برای گوشی ساخته شده است. خارق العاده است نه؟

در نگاه اول شاید ساده باشد. اما ویژگی های بسیار خوبی دارد که در زیر به انها اشاره میکنیم

ویژگی های تم ویندوزفون

  • قابلیت این وجود دارد که هر آیکنی را که خواستیم در هر محلی قرار دهیم
  • پس زمینه کاملا شخصی است و با وجود برنامه های بیشتر تم های جالبتری ساخته میشوند
  • پس زمینه یک عکس است، پس هر عکس با کمی اشنایی با فتوشاپ میتواند پس زمینه عالی برای ویندوزفون خود بسازد.

ویژگی خارق العاده ایست که اگر برنامه نویسان خلاق به ان اهمیت دهند و البته که کاربران از ان استقبال کنند. در اینده شاهد طراحی های بسیار جالب و فوق العاده و البته که تم های گوناگون برای صفحه شروع خود خواهیم بود. در این مطلب یکی از برنامه هایی که تم هایی داراست را قرار میدهیم و در مطلب های اینده برنامه های بیشتری در این زمینه قرار خواهند گرفت. نام این برنامه Start Screen است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept