تبدیل عکس به نقاشی با برنامه PicSketch ویندوز فون

تبدیل عکس به نقاشی با برنامه PicSketch ویندوز فون

دوست دارید عکس هایتان را خیلی حرفه ای به نقاشی تبدیل کنید و استفاده های خیلی جالبی از آنها داشته باشید؟ با برنامه PicSketch ویندوز فون میتوانید عکستان را براحتی به یک نقاشی زیبا و سیاه و سفید یا… تبدیل کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/c90903e8-e567-4d84-bdfd-cb1b8745a441?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

دوست دارید از صورت خود یک نقاشی زیبا با مداد سیاه بکشید؟ ولی هیچوقت انقدر حرفه ای نشده اید که بتوانید یک طراح حرفه ای باشید؟ اشکال ندارد و حتما برای این کار لازم نیست نقاشی یاد بگیرید. کافیست نرم افزار PicSketch را نصب کنید و براحتی عکس های خودتان و هر عکس که میخواهید را با چند قدم خیلی ساده به یک نقاشی زیبا تبدیل کنید.

PicSketch برای ویندوز فون میتواند عکس هایتان را به صورت های مختلف نقاشی تبدیل کند و حتی برخی افکت های جالب نیز بدهد. میتواند قسمتی از صورتتان را نقاشی کند و باقی عکس بصورت طبیعی باشد به حالتی که انگار تکه کاغذی از نقاشیتان را جلو صورتتان قرار داده اید. افکت های نقاشی این برنامه خیلی زیاد هستند و میتوانید عکس هایتان را هر طور که میخواهید براحتی به یک نقاشی دلخواه تبدیل کنید و حتی کاغذ نقاشیتان را نیز انتخاب کنید!

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fa98fcfa-aa8a-4991-8637-b5b23da052e6?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

اما در اینجا میخواهیم یک آموزش جذاب از این برنامه را بصورت ویدیو در اختیارتان قرار دهیم که خیلی جالب است و بوسیله آن میتوانید عکستان را خیلی حرفه ای در دنیای واقعی استفاده کنید. پس خودتان ویدیو زیر را مشاهده کنید تا ببینید که چقدر میتوانید با این برنامه خلاقیت بخرج دهید:

دانلود ویدیو

این برنامه کاملا رایگان است و با حجم ۱۶ مگابایت در استور ویندوز فون موجود است و بوسیله لینک زیر میتوانید آن را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept