بزرگترین مجموعه گوشی های نوکیا و لومیا

بزرگترین مجموعه گوشی های نوکیا و لومیا

فردی به نام Marty Dillon که یکی از طرفداران گوشی های لومیا و نوکیا است مجموعه ای از این گوشی ها را با بیش از ۵۰ گوشی جمع اوری کرده است. بیایید با هم به سراغ این فرد برویم، ایا او بزرگترین مجموعه گوشی های نوکیا و لومیا را ندارد؟

این شخص با ۳۸ سال سن در Belfast است و خودش گفته که “من گوشی های نوکیا را جمع اوری میکنم، من دقیقا ۶۱ از انها را دارم” در واقع او اولین شخصی است که این همه گوشی های یک برند را یکجا جمع اوری میکند.

این مجموعه واقعا جالبی است از چه زمانی شروع کرده ای؟ “من شروع کردم به جمع اوری گوشی های نوکیا بعد از اینکه اولین گوشی نوکیا خودم رو در سال ۲۰۰۰ خریدم و اخرین گوشی از این مجموعه رو هم همین چند هفته پیش خریدم. اگر بتونم تمام گوشی ها را جمع اوری خواهم کرد.”

بزرگترین مجموعه گوشی های نوکیا و لومیا

اولین گوشی ایکن دار و کمی حرفه ای را در این مجموعه میتوان نوکیا ۳۳۳۰ دانست و خب این شخص در رنج خیلی گوناگونی از این گوشی ها کار کرده است، همانطور که خودش اطلاعات میدهد” از اولین سری گوشی های نوکیا همچون اولین سری ۴۰ یا سیمبیان ۶۰ و اکنون که سیستم عامل ویندوز فون است. همچنین من نوکیا N8 را دارم که سیمبین Belle بر روی ان است.”

خیلی تجربه جالبست که شما تقریبا تمام گوشی ها را در ۱۵ سال تجربه کرده باشید. “مارتی” در مورد طراحی گوشی های نوکیا میگوید که: من عاشق طراحی های نوکیا در اوایل راه با گوشی هایی همچون نوکیا ۷۶۰۰ و نوکیا ۷۶۱۰ بودم. هیچ شرکتی همچون نوکیا در طراحی متنوع و عالی نبوده است.

این فرد لومیا ۴۳۰ را بهترین گوشی ارزان قیمت میخواند و حتی این گوشی را از برخی گوشی های سری ۴۰ نیز ارزان تر میداند در حالی که مشخصاتش خیلی بالاتر است. او همچنین از گوشی های برتر و خاطره انگیز N8 و N-Gage و یا Nokia 808 PureView سخن میگوید و انها را تجربه های خیلی خوبی میداند. ایا این شخص را میتوان بزرگترین مجموعه داری نوکیا و لومیا دانست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept