برنامه hike messenger ویندوزفون با قابلیت خرید استیکر بروزرسانی شد

برنامه hike messenger ویندوزفون با قابلیت خرید استیکر بروزرسانی شد

نرم افزار چت hike messenger برای ویندوز فون یکی دیگر از برنامه های پیام رسانی و مسنجر است که بوسیله آن قابلیت چت با دیگران را خواهید داشت و البته قابلیت هایی که مخصوص همین برنامه هست. برنامه هایک بعنوان واتساپ هندی ها لقب گرفته است.این برنامه امروز یک بروزرسانی دریافت کرده است که با این اپدیت به نسخه v2.9.5 ارتقاع پیدا می کند با ما همراه باشید تا نگاهی به این بروزرسانی بیاندازیم.

با این آپدیت قابلیت خرید استیکرهای جدید به این نرم افزار اضافه شد . همچنین این آخرین بروزرسانی برای گوشیهای ویندوزفون ۸ بود البته کسانی که دارای ویندوزفون ۸٫۱ هستند نگران نباشند زیرا هنوز برای آنها آپدیت های جدید ارائه میشود.

برنامه hike messenger ویندوزفون با قابلیت خرید استیکر بروزرسانی شد

توضیحات ارایه شده از سوی شرکت سازنده برنامه

پس از ۷,۳۸۹ خط کد نویسی و ارائه ۱۲۸ گواهی عدم سو پیشینه ما خوشحالیم اعلام کنیم که فروشگاه استیکرهای خود را راه اندازی کردیم.حالا شما میتوانید بیش از ۱۵۰ بسته استیکر با بیش از ۴۰۰۰ استیکر را خریداری کنید.همچنین باید اعلام کنیم که پشتیبانی ما ویندوزفون ۸ با این آپدیت به پایان رسید و لی کماکان به پشتیبانی از ویندوزفون ۸٫۱ ادامه میدهیم.باید بگوییم که هنوز نیمی از راه برای ویندوزفون ۸٫۱ طی کرده ایم.

نرم افزار hike messenger ویندوز فون یکی دیگر از برنامه های جالب برای چت و ارتباط با دیگران است که میتوانید هم اکنون ان را بصورت رایگان و با حجم ۱۰ مگابایت از استور ویندوزفون دانلود کنید.

http://qr-code.ir/qr-code/?e=M&s=3&t=P&d=https%3A%2F%2Fwww.windowsphone.com%2Fen-in%2Fstore%2Fapp%2Fhike-messenger%2Fb4703e38-092f-4144-826a-3e3d41f50714

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept