برنامه Calls+ ویندوز فون برای انتقال تماس ها یا پشت خطی

برنامه Calls+ ویندوز فون برای انتقال تماس ها یا پشت خطی

مایکروسافت برنامه جدیدی به نام Calls+ برای ویندوز فون را در استور قرار داد که قسمتی از مدیریت تماس ها را به شما میدهد. بوسیله این برنامه میتوانید انتقال تماس ها به شماره دیگر و یا نگه داشتن تماس به عنوان پشت خطی و حتی کنترل قسمتی از اینترنت سیم کارت در گوشی های دوسیم کارت را به کاربران میدهد.

بوسیله این برنامه میتوانید مشخص کنید که اگر مشغول هستید یا در دسترس نیستید و یا حتی اگر نمیخواهید، تماس هایی که با شما میشود به شماره دیگری منتقل شوند. برای هر کدام از گزینه های مختلف که در دسترس نیستید یا نمیخواهید جواب دهید یا تلفن تان اشغال است میتوانید جداگانه تنظیم کنید که تماس دریافتی به چه شماره ای منتقل شود.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/fbb474c8-937f-44bd-9b42-0207f444a531?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

وقتی این برنامه را نصب کنید ان را در لیست برنامه خود نخواهید دید بلکه برای استفاده از آن باید به لیست تنظیمات گوشی خود بروید. برنامه قابلیت هایی همچون گزینه Network+ را پیشنهاد میدهد و البته قابلیت های بیشتر که توسط آن پشتیبانی میشوند. برنامه بصورا رایگان و با حجم کمتر از ۱ مگابایت در استور موجود است.

دانلود برنامه Calls+ برای ویندوز فون

1 نظر
  1. حسن کاربر می گوید

    سلام
    من این برنامه رو نصب کردم ولی کار نکرد همش در حال Fething Sim1 setting باقی می مونه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept