برنامه و بازی های رایگان شده ویندوزفون و البته در مدت محدود، امروز ۲۵ تیر

قرار گذاشیتم بازی و برنامه های رایگان شده ویندوزفون را هر هفته برای شما قرار دهیم. اما متاصفانه بدقول شدیم! اما اشکالی ندارد! البته دلیل اینکار نبود برنامه های کاربردی و… بود. امروز در مطلبی دیگر قصد داریم تا تعدادی از برنامه ها و بازی های رایگان شده را برای شما معرفی کنیم تا هر چه سریعتر انها را دانلود کنید و پول هایتان را ذخیره کنید.

برای مشاهده و پیگیری این تایپیک میتوانید این لینک را دنبال کنید:( البته هر هفته یا دوهفته آن را چک کنید!) “ بازی های رایگان شده استور در مدت محدود برای ویندوزفون

توجه داشته باشید که این رایگان بودن به صورت محدود است. پس اگر سر زدید و نرم افزاری را پولی مشاهده کردید، اشتباهی وجود نداشته است، بلکه شما دیر دست بکار شده اید. اگر برنامه ای را برای خود کاربردی میبینید در اسرع وقت آن را دانلود و نصب کنید تا دوباره پولی نشده است.

اما معرفی نرم افزار های این مطلب:(برای دانلود و رفتن به استور کافیست روی نام بازی کلیک کنید)

Battleloot Adventure

Battleloot Adventure
یک بازی سبک اپیک و بسیار زیبا که به مدت یک روز رایگان شده است. پس اگر از طرفداران این سبک بازی ها هستید حتما و هر چه سریعتر آن را دانلود کنید.

TheArtOfFashionandDesigns

TheArtOfFashionandDesigns
یک برنامه دارای مدل ها و آرایش های زنانه که مدل های زیبایی از لاک و ارایش ابرو و چشم است که اگر دختر هستید میتوانید ان را امتحان کنید.

Adventurizer Browser

Adventurizer Browser
یک مرورگر اینترنت که اگر دنبال مرورگر هستید میتوانید این مرورگر را نیز بصورت رایگان امتحان کنید.

Fake Phone Call WP8

Fake Phone Call WP8
این برنامه برای شما یک زنگ دروغین میسازد. یعنی بصورت دروغین گوشی شما زنگ میخورد و تمام مشخصات و ویژگی های گوشی شما مثل زمانی میشود که در حال زنگ خوردن است. بوسیله ان میتوانید دیگران را گول بزنید و سرگرم بشوید!

۸٫۱ Clock

8.1 Clock
برنامه ساعت که کاشی زنده ای از ساعت های مختلف را در اختیار قرار میدهد تا بر روی صفحه شروع قرار گیرند.
تمام شد. نرم افزارهای رایگان شده این مطلب برای شما مفید بود؟ اگر جوابتان منفی است پس منتظر مطالب هفته های دیگر در همین زمینه باشید.
ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept