برنامه های Call Blocker یا مسدود کننده تماس برای ویندوز ۱۰ برای گوشی خواهند امد

اسکرین شات هایی از پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی نسخه 10051

نسخه ۱۰۰۵۱ ویندوز ۱۰ برای گوشی چند روزی است منتشر شده است و مشکلات ان نیز مطرح شد و البته ویژگی های جدید که میشد در این نسخه دید را هم در اخبار مختلف در سایت قرار دادیم. یکی دیگر از این ویژگی ها که در اینده خواهیم دید برنامه های Call Blocker یا مسدود کننده تماس برای ویندوز ۱۰ هستند.

در عکس اسکرین شاتی که از این نسخه از ویندوز ۰ قرار داده شده است نشان میدهد که در قسمت تنظیمات مایکروسافت به کاربران اجازه میدهد تا از برنامه های مختلف مسدود کننده تماس ها که بر روی گوشی خود نصب کرده اند استفاده کنند. خب این قضیه نشان میدهد که چنین برنامه های حق ورود به استور را پیدا خواهند کرد.

برنامه های Call Blocker یا مسدود کردن تماس به ویندوز 10 برای گوشی خواهند امد

البته خبر بد برای برنامه نویسان اینست که این قسمت و برنامه هایی که در این قسمت قرار میگیرند بشدت توسط مایکروسافت کنترل میشوند و هر برنامه ای در این قسمت قابل انتخاب نیست ولی این خبر خیلی خوب است برای کاربران ویندوز فون که علاوه بر مسدود کننده پیامک و تماس پیشفرض خود گوشی میتوانند برنامه های دیگر را نیز امتحان کنند.

اگر نسخه دوم پیش نمایش ویندوز ۱۰ را نصب کرده اید برای دیدن این گزینه به قسمت زیر بروید:

  • Phone>History>Settings>Choose Spam Filter
ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept