برنامه عکاسی Lumia Camera با کاشی شفاف transparent tile آپدیت شد

بررسی قابلیت Moment Capture در برنامه عکاسی Lumia Camera ویندوزفون

تقریبا میتوان گفت مدت زمان زیادی است که برنامه عکاسی Lumia Camera آپدیتی را دریافت کرده باشد و این برنامه اکنون با تغییر کوچکی آپدیت شد و در این نسخه اکنون برنامه یک کاشی شفاف transparent دارد که میتواند با پس زمینه گوشی یکی شود.

هیچ تغییر دیگری ذکر نشده است که به برنامه اضافه شده باشد و در این نسخه تغییرات عکسبرداری با عملکرد بهتر اضافه نشده است و تنها قابلیت شفاف بودن کاشی که بر روی صفحه اصلی میگذاریم اضافه شده است. البته این خیلی برای برخی کاربران مهم است که بتوانند کاشی یک برنامه را بصورت شفاف بر روی صفحه اصلی ویندوز فون خود قرار دهند تا پس زمینه آنها زیباتر مشخص باشد و اکنون میتوانید کاشی برنامه عکاسی لومیا را نیز در صفحه اصلی گوشی خود بگذارید بدون اینکه نگران مشخص نبودن پس زمینه خود باشید.

دقت داشته باشید که این آپدیت برای نسخه معمولی و عادی برنامه عکاسی Lumia Camera است. مایکروسافت در حال حاضر سه نسخه Lumia Camera دارد: یکی برنامه Lumia Camera دومی برنامه Lumia Camera Classic و سومی برنامه Lumia Camera 5.0 که برای گوشی هایی با آپدیت Denim و البته با سخت افزار بالاست که در مورد آن در سایت صحبت کردیم که کدام گوشی ها آن را پشتیبانی میکنند اگر گیج کننده است میتوانید این مطلب سایت ما را مطالعه کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept