برنامه عکاسی ویندوز ۱۰ موبایل چهره شما را تشخیص میدهد

برنامه عکاسی ویندوز 10 موبایل چهره شما را تشخیص میدهد

همانطور که در ویندوز ۱۰ موبایل همه چیز جدید است برنامه عکاسی جدیدی با نام Windows Camera خواهیم داشت. یکی از قابلیت های جالب این برنامه عکاسی این است که وقتی در دوربین جلو باشید چهره شما را تشخیص میدهد و کمک خوبی برای گرفتن عکس های سلفی است.

برنامه عکاسی پیشفرض کنونی یعنی برنامه عکاسی لومیا در ویندوز فون ۸٫۱ چنین قابلیتی را ندارد اما وقتی برنامه عکاسی Windows Camera را اجرا میکنید و صورتتان را مقابلش میگیرید با یک مربع زرد رنگ در اطراف چهره خود روبه رو میشوید. نمونه عکس زیر زیاد جالب نیست ولی این قابلیت را نشان میدهد.

برنامه عکاسی ویندوز 10 موبایل چهره شما را تشخیص میدهد

این مسئله برای برخی مهم است و برای برخی دیگر مهم نیست. ولی در کل این نشان میدهد که مایکروسافت برنامه های خود را چگونه از اول نوشته است و تمام قابلیت ها و.. آنها را ارتقا داده است. این اخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت های خیلی خوبی داشت و در نسخه های بعدی نیز قابلیت های بهتری را خواهیم دید که در پایان همه در ویندوز ۱۰ موبایل رسمی بریا گوشی های لومیا و ویندوز فون عرضه خواهند شد.

اگر پیشنمایش ویندوز ۱۰ موبایل را دارید هم اکنون به استور بتا در ویندوز ۱۰ بروید و برنامه عکاسی Windows Camera را دانلود کنید.

2 نظرات
  1. yasser کاربر می گوید

    این آپدیتا چرا واسه من نمیاد پس؟
    ۹۳۰ دارم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      شما مگه پیش نمایش ویندوز ۱۰ رو نصب کردید؟
      اینها قابلیت های اخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل هستند

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept