برنامه عکاسی ویندوز ۱۰ شبیه Lumia Camera 5.0 است

برنامه عکاسی ویندوز 10 شبیه Lumia Camera 5.0 است

ایا گوشی شما قابلیت pureview را ندارد و با دریافت اپدیت لومیا Denim ویژگی های کامل عکاسی ان از جمله برنامه عکاسی عالی Lumia Camera 5.0 را دریافت نمیکنید؟ نگران نباشید چون مایکروسافت در برنامه عکاسی پیشفرض ویندوز ۱۰ برای گوشی خیلی از قابلیت های Lumia Camera 5.0 را قرار داده است.

زمانیکه شما برنامه دوربین را اجرا میکنید یک تجربه جدید خواهید داشت و برخی ویژگی های برنامه Lumia Camera را بصورت پیشفرض بر روی برنامه دوربین خواهید دید. برای مثال اینجا یک چوب جادویی را داریم که تقریبا همان قابلیت Rich Capture است.

برنامه عکاسی ویندوز 10 شبیه Lumia Camera 5.0 است

البته درست است که شما در اینجا ویژگی های کامل Rich Capture را نخواهید داشت ولی مثلا HDR که فعال شود برای گوشی هایی همچون لومیا ۶۳۵ که چنین قابلیتی را نداشتند خیلی خوب است.

برنامه عکاسی ویندوز 10 شبیه Lumia Camera 5.0 است

بعلاوه شما وقتی عکسی را تهیه کنید و بخواهید ان را مشاهده کنید مستقیم به برنامه عکاسی جدید ویندوز ۱۰ هدایت میشوید و انجا عکس هایتان را مشاهده خواهید کرد. در ویندوز فون ۸٫۱ و قبل تر شما در همان برنامه دوربین عکس هایتان را میدیدید ولی اکنون مستقیم به گالری عکس ها رفته و همانجا نیز قابلیت ویرایش عکس با برخی ویژگی های داده شده وجود دارد. این بخشی از ویندوز ۱۰ و همچنین برنامه عکاسی ان است و امکان کاملتر شدن ان در اینده هست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept