برنامه شمارشگر Counters برای ویندوز فون جای شما میشمرد

برنامه شمارشگر Counters برای ویندوز فون جای شما میشمرد

ایا شما هم به گونه ای هستید که همش باید بشمرید؟ نمیتوانید شمارش انجام دهید و از شمردن خسته شده اید؟ برنامه شمارشگر Counters برای ویندوز فون جای شما میشمرد و برای شما ساخته شده است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/96ef3488-4d67-49f3-8f4d-178bde6899be?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

این برنامه میتواند در دوره زمانی مشخص شمارش را برای شما هم انجام دهد. سبک طراحی برنامه کاملا منحصر بفرد و ساده است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

میتوانید روز هایی که تا تولد عزیزتان و یا روز هایی که تا سالگرد ازدواجتان مانده را به برنامه دهید و برنامه شمارش را برای شما انجام دهید، شمارشگر Counters حتی کاشی زنده Live Tile نیز دارد و میتوانید ان را بر روی صفحه اصلی خود قرار دهید تا شمارش جلوی چشمان شما باشد و به شما یاداوری هم کند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3f15e144-dffc-4b39-807c-5ba3c42cef54?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

شمارش میتواند بر اساس زمان (دقیقه) و علامت مثبت انجام شود. میتوانید تا روزی که میخواهید شمارش را انجام دهید و یا اینکه چند روز از اتفاقی که منظورتان است شمارش را شروع کنید.

بدون نظر
  1. رهگذر کاربر می گوید

    سلام سایت بسیار جالیب دارین اما یه چیزی اغصاب منو ریخته به هم از بالای صفحه که میای پایین گزینه مزخرف همچنین ببینید میاد اعصابم خراب شد از بس بستمش اه حالم به هم خورد عجب فکر چرتی بوده قرار دادنش دیوانم کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      تو گوشی یا تو کامپیوتر؟
      یه گزینه ضربدر داره اونو بزنید براحتی میره

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept