برنامه انتقال فایل Xender برای ویندوز فون منتشر شد

برنامه انتقال فایل Xender برای ویندوز فون منتشر شد

Xender برنامه انتقال فایل محبوب برای ویندوز فون ۸٫۱ و همچنین برای ویندوز ۱۰ موبایل بر روی استور رفت. این برنامه قابلیت ارسال فایل تا حجم ۱۰ گیگابایت با سرعت بالا را به شما میدهد.

این برنامه از وای فای استفاده میکند و بوسیله آن به شما اجازه میدهد تا فایل های خود همچون عکس – ویدیو و هر فرم از فایل ها را براحتی بین دستگاه های مختلف در سیستم عامل های مختلف جا به جا کنید. انتقال فایل بصورت همزمان تا ۴ دستگاه با هم قابل انجام است.

این برنامه همانگونه که گفته شد علاوه بر ویندوز فون در سیستم عامل های اندروید و آی او اس و حتی کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز و مک نیز هست و میتوانید در دستگاه های مختلف خود آن را داشته باشید. حجم برنامه ۳ مگابایت و رایگان است. (فعلا برای دانلود و رفتن به صفحه برنامه از گوشی استفاده کنید در کامپیوتر لینک برنامه باز نمیشود.)

1 نظر
  1. […] پیش برنامه انتقال فایل محبوب Xender برای ویندوز فون منتشر شد و در استور قرار گرفت و اکنون اولین آپدیت این برنامه […]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept