بررسی: ۷ ویژگی مایکروسافت لومیا ۵۳۵ که لازم است انها را بدانید!

مایکروسافت اپدیتی برای مشکل حساسیت لمس لومیا 535 منتشر خواهد کرد

مایکروسافت لومیا ۵۳۵ اولین گوشی لومیا که نام نوکیا از روی ان حذف شد و کلمه مایکروسافت جایگزین ان شد. یک گوشی خیلی جالب در سبد لومیا ها که البته در سطح گوشی های پایین رده نیز هست. گشوی های مختلفی در این رده پایین هستند اما لومیا ۵۳۵ میتواند تجربه ای کاملا متفاوت از یک گوشی را به شما بدهد.

خب اگر شما یک مایکروسافت لومیا ۵۳۵ را دارید، ۷ ویژگی وجود دارد که احتیاج دارید انها را بدانید:

مایکروسافت لومیا ۵۳۵، ۱ گیگابایت رم دارد

یکی از مسائل خیلی مهم مخصوصا در گوشی های ارزان قیمت میزان رم گوشی است. چون در ویندوز فون همچون پلتفرم های دیگر برنامه هایی وجود دارند که بر روی گوشی های با رم پایین نصب نمیشوند. باید بدانید که لومیا ۵۳۵ رم ۱ گیگابایتی دارد و دیگر شما با چنین مشکلی روبه رو نخواهید بود.

لومیا ۵۳۵ در واقع نسخه پیشرفته لومیا ۵۳۰ نیست.

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

در نامگذاری های مجموعه لومیا میتوان یک مسیر را مشخص کرد. مثلا میتوانید گوشی های لومیا ۶۳۰ و ۶۳۵ را ببینید و همچنین لومیا ۷۳۰ و ۷۳۵ که در دو نسخه هستند ولی کاملا از لحاظ سخت افزاری یکی هستند و فقط یکی از مدل ها تک سیم کارت و دیگری دو سیم کارت است. درست است شاید زمان عرضه لومیا ۵۳۰ و لومیا ۵۳۵ در برخی کشور ها یکی بوده باشد ولی این اصلا مثل هم نیستند و تفاوت های زیادی دارند.

باتزی لومیا ۵۳۵ قابل جابه جایی است

برای برخی این مسئله خیلی مهم است که باتری گوشی قابل جابه جایی باشد. مثلا لومیا ۹۳۰ این ویژگی را ندارد پس شما مجبورید یا شارژر را بهمراه داشته باشید و یا از پاور بانک های مختلف استفاده کنید. ولی با لومیا ۵۳۵ شما براحتی با داشتن یک باتری یدکی کار خود را میتوانید خیلی راحتتر کنید. همیشه نکات راحتی برای برخی، نکات صروری برای برخی دیگر است.

لومیا ۵۳۵ اپدیت لومیا Denim را بهمراه دارد.

اپدیت لومیا Denim رام فرانسه در ماه دسامبر و ژانویه برای لومیا های گوناگون منتشر خواهد شد

اگر شما در سایت بدنبال اخبار اپدیت فریموری لومیاها با عنوان Denim هستید باید بدانید که لومیا ۵۳۵ این نسخه فریموری را بطور پیشفرض بر روی خود دارد و این قضیه خیلی خوشحال کننده است که اخرین و بزرگترین نسخه فریموری برای دستگاه های لومیا بر روی این گوشی موجود است.

رفع مشکلات لمس صفحه

اگر شما گوشی لومیا ۵۳۵ خودتان را از جعبه بیرون می اورید، باید خیلی شانس داشته باشید که وقتی دارید صفحه را به بالا و پایین میکنید و یا با گوشی خود کار میکنید با مشکلات لمس صفحه روبه رو نباشید. البته نگران نشوید، اپدیتی برای رفع این مشکل بزودی منتشر خواهد شد.

قابلیت های مورد انتظارتان را بررسی کنید

مایکروسافت لومیا 535 با ارم مایکروسافت در پشت

این گوشی با مدل دو سیم کارته نیز منتشر شده است که البته این مدل کاملا رسمی نیست و فقط در برخی کشور ها عرضه شده است. براحتی میتوانید گوشی خود را با دیگر گوشی ها مقایسه کنید ان را از لحاظ پولی که پرداخته اید با دیگر گوشی ها مقایسه کنید و ببینید کدام یک بصرفه است؟

لومیا ۵۳۵ از کارت حافظه SD تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی میکند

ایا شما هم از کسانی هستید که با حافظه گوشی خود مشکل دارید؟ لومیا ۵۳۵ درست است که فقط ۸ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار شما قرار میدهد اما میتوانید بر روی ان کارت حافظه قرار دهید. باز هم کم است؟ فکر نکنم چون میتوانید کارت حافظه ای با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را بر روی لومیا ۵۳۵ خود داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept