معرفی مایکروسافت Surface Book

برند surface به لپتاپ هم رسید – Surface Book مایکروسافت. اگر به دقت توجه کنیم، این دستگاه، ترکیبی از یک تبلت دارای صفحه‌کلید و یک تبلت جداشدنی از صفحه‌کلید است. گل سرسبد دستگاه‌های مایکروسافت، ” لپتاپ ۱۳ اینچی فوق‌العاده قوی با کیفیت”.

معرفی مایکروسافت Surface Book

بله، تبلت‌های دیگر Surface صفحه‌کلید نیز داشتند، اما به کمک لولای جداشدنی Fulcrum این وسیله، بیشتر شبیه به یک لپتاپ قدیمی شده‌است که خیلی راحت می‌توانید از سمت صفحه‌نمایش آن را بگیرید و بلند کنید. و اگر صفحه‌کلید را جدا کنید، تبلتی با وزن ۷۲۰گرم را در دست خواهید داشت، و با صفحه‌کلید وزنی تا ۱۵۱۵ گرم.

صفحه‌نمایش بزرگ‌تر است، ۱۳٫۵ اینچ اما کیفیت تراکم پیکسل‌ همان ppi267 است، به این معنی که رزولوشن به ۶مگاپیکسل افزایش پیدا کرده‌است (۳۰۰۰*۲۰۰۰px). صفحه‌نمایش از همان قلم و تکنولوژی لمسی استفاده می‌کند که کاربران Surface با آن آشنا هستند.

معرفی مایکروسافت Surface Book

صفحه‌کلید آن کلیدهایی با نور پس‌زمینه و پد لمسی شیشه‌ای با دریافت ۵ لمس همزمان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

Surface Book مایکروسافت به شدت قدرتمند است، مایکروسافت اعلام کرده‌است که سرعت آن دو برابر MacBook Pro است. این لپتاپ دارای پردازنده‌ی نسل ششم اینتل(i5 یا i7 )، قابلیت داشتن رم تا حداکثر ۱۶ گیگابایت و حداکثر حافظه‌ی داخلی ۱ ترابایت است. و طول عمر باتری نیز ۱۲ ساعت است.

از تیم ایکس‌باکس اطلاعات GPU مخصوص Xbox را گرفته و درون Surface Book یک GeForce GPU قرار داده اند. مشخصا این پردازنده‌ی گرافیکی برای بازی استفاده می‌شود اما به اجرای اپلیکیشن‌های گرافیک بالا نیز کمک می‌کند(در ویدئوی نمایشی، ویرایش یک فیلم نشان داده‌شده بود.) به یاد داشته باشید که این پردازنده‌ی گرافیکی اختیاری است و در قسمت صفحه‌کلید قرار می‌گیرد و زمانی‌ که شما صفحه‌کلید را جدا کنید دیگر این پردازنده‌ی اینتل را نخواهید داشت.

معرفی مایکروسافت Surface Book

دیگر مشخصات این دستگاه بلندگوهای استریو در جلو و بدنه‌ی منیزیمی، دو ورودی USB 3.0 و یک خشاب کارت SD هستند. همچنین یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به علاوه‌ی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دستگاه می‌بینید( که به نظر برای یک لپتاپ غیرعادی به نظر می‌رسد.)

این لپتاپ مایکروسافت هزینه‌ای برابر با ۱۵۰۰ دلار دارد. پیش‌خریدها از ۷ اکتبر آغاز می‌شوند، و خرده‌فروشی نیز از ۲۶ اکتبر موجود خواهدبود.
مایکروسافت با Surface Book جا پای خود را محکم کرد. با طراحی خوب و ظاهر زیبا، این نوت‌بوک، پرچم‌دار واقعا خوبی برای سیستم‌عامل جدید Redmond giant است – دارای چنان طراحی واقعا خوبی که هرکسی را می‌تواند غافلگیر کند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept