معرفی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ – جدیدترین گوشی پرچم دار مایکروسافت

گوشی لومیا ۹۵۰ شباهت بسیارزیادی به همنوع XL اش دارد، اما اندک تغییرات قابل‌بیانی نیز دارد. برآمدگی دوربین کوچکتر شده است، که باعث شده که فلش RGB LED سه‌تایی آن بیرون بماند و حسگر آن بجای شیشه، با فلز احاطه شده است.

خوشبختانه گوشی لومیا ۹۵۰ ، تمام خاصیت‌هایی که باعث عالی بودن گوشی لومیا ۹۵۰XL شده‌اند را درخود نگه‌داشته است- دارای صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی Quad HD AMOLED است که با محافظ صفحه Gorilla Glass3 محافظت می‌شود. کیفیت دوربین اصلی آن ۲۰مگاپیکسل و Pureview و با لنز ZEISS ، دارای سیستم فیلمبرداری ۴k و سیستم ضدلرزش(OIS) است.

پرچم دار جدید مایکروسافت معرفی شد، لومیا 950

حتی یک دوربین جلوی ۵مگاپیکسلی و سیستم شناسایی عنبیه برای بازکردن Windows Hello نیز در این گوشی تعبیه شده است. درگاه جدید USB نوع C نیز باعث پررنگ شدن زیر گوشی می‌شود.
درنهایت اینکه، اصرار شرکت مایکروسافت بر سیاست‌های کلی‌اش درمورد ساخت دکمه Shutter سخت‌افزاری نیز بسیارجالب است.

مایکروسافت لومیا ۹۵۰ نیز همانند همنوع بزرگترش، آنقدری که در مشخصاتش عالی بنظر می‌آید، عالی نیست. واقعا امیدواریم که پوشش سه‌بخشی اختیاری که در مدل ۹۵۰ XL دیدیم، برای مدل کوچکتر آن نیز بطور عمده دردسترس باشد. اینها باعث می‌شود که این گوشی‌ها ، نزد افراد بسیار زیباتر و بهتر باشند.

معرفی مایکروسافت لومیا 950

چیپ‌سِت گوشی لومیا ۹۵۰ اندکی ضعیف است و مدل Snapdragon 808 است و پردازنده آن، ۶هسته‌‌ای است و ۳گیگابایت رم دارد. این چیپ‌سِت دارای سیستم خنک‌کننده مایع است، بنابراین فعالیت زیاد پردازنده باعث داغ شدن گوشی نمی‌شود. ما درحال‌حاضر این چیپ ۸۰۸ را در گوشی LG G4 نیز دیده‌ایم و می‌دانیم که که چیپ بسیار توانایی است. چیپ Snapdragon 808 برای دریافت خروجی از ویندوز ۱۰ گوشی، کاملا مناسب است.

همه چیز درمورد لومیا 950

علاوه بر کوچک شدن صفحه‌نمایش، تغییر SoC (چیپ سیستم) احتمالا مهمترین تغییر این گوشی می‌باشد. باتری این گوشی باید اندکی کوچکتر می‌شد، اما بنظر ما، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری برای یک گوشی با صفحه ۵.۲ اینچی اندکی بزرگ بنظر می‌آید. علاوه‌براین، این باتری از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

قابلیت های جدید لومیا 950

گوشی لومیا ۹۵۰ از ویندوز ۱۰ استفاده می‌کند و شما می‌توانید Microsoft Display Dock را انتخاب کنید، که باعث فعال شدن ویژگی‌های مستمر ویندوز۱۰ می‌شود.

بااین روش شما می‌توانید از نسخه رومیزی ویندوز۱۰ گوشی‌تان برروی یک نمایشگر بزرگ خروجی بگیرید، و یا حتی می‌توانید کیبورد یا موس را به گوشی وصل کرده و استفاده کنید.

با لومیا 950 بیشتر آشنا شوید

ما عملکرد مستمر گوشی لومیا ۹۵۰ را در زمان ارائه آن مشاهده کردیم، و دموی آن نیز بسیار فوق‌العاده بود. گوشی که توانایی استفاده رومیزی و اتصال به یک مانیتور را داشته باشد، چیزی نیست که امروزه بتوانید درجای دیگری پیدا کنید.

نظر شما چیست؟ آیا این پرچمدار شما را هم وسوسه کرده است که امتحانش کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

می خواهید در مورد امکانات و ویژگی های مایکروسافت لومیا ۹۵۰ بیشتر بدانید؟ حتما این صفحه را نیز بخوانید:

[su_button url=”https://windomag.com/tag/lumia950-950xl” target=”blank” style=”flat” size=”10″ center=”yes” radius=”0″]همه چیز در مورد لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL[/su_button]

شما میتتوانید معرفی گوشی لومیا ۹۵۰XL را هم در لینک زیر بخوانید.

[su_button url=”https://windomag.com/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-reviews/%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%A7-950xl” target=”blank” style=”flat” background=”#2DB290″ size=”10″ center=”yes” radius=”0″]معرفی مایکروسافت لومیا ۹۵۰XL[/su_button]

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept