بررسی مایکروسافت لومیا ۵۵۰

لومیا ۵۵۰، کوچکترین عضو گوشی‌های شرکت مایکروسافت است و بیانگر کالایی ارزشمند است. این محصول، طبق اصول معرفی شده ی لومیا، به طور عادی طراحی شده است و هیچ مورد خارق‌العاده ای را در رابطه با آن نمی توان یافت. این گوشی از پلاستیک مات و محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۳ ساخته شده است.

مایکروسافت لومیا 550 معرفی شد

لومیا ۵۵۰ از صفحه نمایش ال سی دی ۴٫۷ اینچی با وضوح ۷۲۰ پیکسل ساخته شده است، که این مورد، تغییر خوبی برای یک گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه هست.

بررسی مایکروسافت لومیا 550

اجزاء درونی لومیا از اهمیت کمتری برخوردارند، و شامل چیپست اسنپدراگون ۲۱۰ با پردازنده ی چهارهسته‌ای کورتکس A7 و حافظه ی ۱ گیگابایتی است.
دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل با فوکوس خودکار و فلاش LED است، در حالی‌که دوربین جلو یک دوربین خیلی کوچک با قدرت ۲ مگاپیکسل است. با وجوداینکه دوربین این گوشی از وضوح پایینی برخوردار است، شرکت مایکروسافت هنوز دکمه‌ی فیزیکی شاتر دوربین را حتی در چنین گوشی‌های ارزان‌قیمتی عرضه می کند.
وقتی مایکروسافت لومیا ۵۵۰ را در دست می‌گیرید حس یک گوشی اقتصادی و مقرون به صرفه را همانند نمونه های قبلی خود پیدا می‌کنید. این گوشی از نظر ساخت بسیار محکم است و با بدنه‌ی پلی‌کربنات قابل تعویض که دارد به راحتی برای مصارف روزانه قابل جدا شدن و نصب مجدد است. حافظه‌ی این گوشی با افزودن کارت حافظه‌ی microSD تا ۸ گیگابایت قابل افزایش است.
در این گوشی به طور معمول از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستم‌عامل استفاده می شود، اما قبلیت Continuum ویندوز ۱۰ در آن پشتیبانی نمی شود یا فقط در مصارف جزئی از آن استفاده می شود.
میانگین ذخیره ی باتری در لومیا ۵۵۰، ۲۱۰۰ میلی آمپر بر ساعت است، اما خوشبختانه شرکت مایکروسافت نسخه ی جدید ویندوز ۱۰ را برای عملکرد متعادل تر، به حد کافی بهینه کرده است. این گوشی قابلیت شارژ سریع را دارد اما از عدم توانایی در شارژ بی سیم رنج می‌برد.

مشخصات گوشی مایکروسافت لومیا ۵۵۰

1 نظر
  1. matinmni کاربر می گوید

    سلام قربان خوب هستی میخواستم بدونم برا نویسندگی تو سایت باید چیکار کنم لطفا با ایمیلم تماس بگیرید یا اطلاع بدید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept