بررسی تخصصی نوکیا لومیا ۹۲۵ Nokia Lumia

بررسی تخصصی نوکیا لومیا 925 Nokia Lumia

در قسمت ” گوشی های ویندوزفونی ” مشخصات گوشی های لومیا را را قرار میدهیم که برای نگاهی کوتاه بر این گوشی ها و دانستن برخی ویژگی های آنها سعی میکنیم کامل و جامع باشد. اما برخی نیز نیاز به بررسی تخصصی گوشی ها دارند تا آنها را بصورت کامل بشناسند و اطلاعات کامل و جامعی نسبت به گوشی داشته باشند. در پست های قبل نیز بررسی تخصصی و کامل نوکیا لومیا ۱۵۲۰ را با توضیحاتی کامل قرار دادیم اما در این پست قصد نوشتن توضیحاتی طولانی و کامل در مورد یک گوشی لومیا را نداریم که مدت ها وقت شما را برای خواندن بگیرد. در این پست نیز یک بررسی کامل از گوشی لومیا ۹۲۵ را نیز خواهیم داشت اما به روشی متفاوت.

دو ویدیو از دو سایت مطرح در عرصه بازار دیجیتال را برایتان قرار میدهیم که هر دو بصورت کاملا واضح و زیبا و کامل و ساده بهترین توضیحات را در مورد این لومیا میدهند. یک ویدیو برای شناسایی این لومیا کافیست و توضیحات کاملی را میدهد، اما دو ویدیو را قرار میدهیم که اگر احیانا نقطه ضعفی در یکی از آنها بود دیگری آن را پوشش دهد.

برای مشاهده مشخصات لومیا ۹۲۵ و نگاهی کوتاه به این گوشی اینجا کلیک کنید.

ویدیو اول

برای دانلود ویدیو بررسی نوکیا لومیا ۹۲۵ (ویدیو بالا) اینجا کلیک کنید

ویدیو دوم

برای دانلود ویدیو بالا اینجا کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept