بررسی برنامه عکاسی ویندوزفون Afterlight برای بهبود عکسهای ویندوزفون

بررسی برنامه عکاسی ویندوزفون Afterlight برای بهبود عکسهای ویندوزفون

Afterlight یک ویرایشگر عکس برای ویندوز فون است که جدیدا به خیل عظیم برنامه های عکاسی موجود در فروشگاه ویندوز فون پیوسته است . Afterlight امیدوار است با طراحی ساده خود و ابزار زیادی که درون اپلیکیشن خودش گذاشته است  بتواند در این میان موفق باشد.

Afterlight  هشت ابزار برای تنظیمات عکس  ، ۵۷ فیلتر عکس ، ۶۶ بافت، ۷۹ فریم و ابزار برای دقیق تر کردن عکس ها در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شمااگر ورژن کامل این برنامه رو خریداری کنید امکانات ویژه ای در دوربین و و ادغام تصاویر توپی و امکانات دیگر برای شما فراهم می شود .

صفحه اصلی Afterlight از ۴ قسمت اصلی تشکیل شده است :

تصویر بند انگشتی مجموعه تصاویر از خود دوربین و  تصویر توپی از آن
فهرستی از عکس های اخیرا ویرایش شده
مشخصات عمومی از تصاویر در اینستاگرام
مشخصات عمومی Afterlight بعد از ویرایش عکس ها و بردن آنها در اینستاگرام
فقط توجه داشته باشید که شما از طریق Afterlight به عکس های توپی و عکس های خود گوشی دسترسی دارید. برای دسترسی به پوشه های دیگر (مانند عکس های ذخیره شده در مموری ، OneDrive، و غیره)

شما نیاز به یک هاب دارید تا تصاویر را به آن بدهید و سپس  Afterlight را انتخاب کنید و از گزینه ها ویرایشگر را انتخاب کنید وتصاویر خودتان را ویرایش کنید. برای دسترسی به تنظیمات برنامه در پایین صفحه اصلی Afterlight شما یک دکمه دوربین برای راه اندازی دوربین و  در بالای آن سه نقطه وحود دارد با لمس این ۳ نقطه شما به تنظیمات برنامه دسترسی پیدا می کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/7a55acc8-ea45-4e35-b0a9-71dfd835aeb5?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

تنظیمات Afterlight عبارتند از:

راه اندازی برنامه در حالت دوربین
تعیین اندازه تصویر (کوچک، متوسط، اصلی و یا در هر زمان بخواهید یک تصویر را ذخیره کنید)
روشن / خاموش ویا تقویت نور کم
انتخاب بین یک پس زمینه سیاه یا سفید برای ویرایش

در برنامه دوربین شما می توانید یک عکس کوچک از آخرین عکس خود را گرفته و برروی آن ویرایش ها را انجام دهید گزینه های اضافی مانند سویچ کردن بین دوربین جلو یا عقب نوردهی و تنظیمات فلش را انجام دهید. تنظیمات دوربین اضافی را می توان در منوی سه نقطه پیدا کرد که شامل دیگر  تنظیم ها از جمله تعادل رنگ سفید، تایمر سه دوم و گزینه تایمر ده دوم است.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/2afb3945-266e-4611-9172-b964a07bf100?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ویرایش عکس ها

اگر شما یک عکس را با اپلیکیشین Afterlight چه از دوربین عقب یا جلو گرفته باشید یک عکس توپی داشته باشید وآن را ویرایش کنید. شما برای اولین بار با دو گزینه مواجه هستید می توانید عکس ها را بدون ویرایش  و یا بدون اشتراک گذاری ذخیره کنید یا ویرایش کنید وبه  اشتراک بذارید . شما حتی متوانید انتخاب کنید که تصویرتان در چه اندازه ای باشد  (کوچک، متوسط ​​و یا اصلی)

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/aef5609f-4454-4c22-858b-1e7cd50df030?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

ویرایشگرهای Afterlight از چپ به راست به شرح زیر است :

دکمه ریست که تمام ویرایش هایی که به تصویر وارد شده را حذف می کند
ابزار تنظیم که شامل اشباع، کنتراست، قرار گرفتن در معرض، درجه حرارت، شکل، دانه (و یا سر و صدا)، و وضوح
اثر فیلترها که شامل یک میزبان از فیلترهای قابل تنظیم
فیلترها بافت که شامل اثرات قابل تنظیم مانند نشت نور، بافت فیلم و بیشتر
ابزاری است که برای سفارش سازی بیشتر عکس ها چرخش تصاویر و…
در پایین برنامه سه دکمه کنترل وجود دارد که برای ذخیره کردن تصویر ویرایش شده ، به اشتراک گذاری تصویر ویرایش شده و یا لغو  ویرایش و با بازگشت به صفحه اصلی  Afterlight. همانطور که قبلا گفته شده می توان، تصاویر ذخیره شده را به اندازه دلخواه در آورد  (انواع کوچک یا متوسط​​) و یا ذخیره در رزولوشن اصلی .

در حالی که Afterlight را می توان یک ویرایشگر تمام عیار برای ویندوزفون دانست اما کمبودهایی نیز دارد ، فاقد عنوان فیلتر مشترک (قهوه ای، سیاه و سفید، متقارن، و غیره) است.

قالب دهی

توسعه دهندگان Afterlight یک پایه مناسب و معقول برای یک ویرایشگر  عکس ویندوز فونی ایجاد کرده اند .مقدار زیادی از ابزار ویرایش برای ویرایش عکس های دوربین گوشی. اما با این وجود، در سراسر برنامه و استفاده از ابزار ها کمی دست و پا گیر است.

کمبود هایی از نظر فیلتر کردن عکس در این برنامه وجود دارد اما ، Afterlight ارزش امتحان کردن را دارد اگر شما دنبال یک ویرایشگر کمی بیشتر از پایه عکس برای تلفن ویندوز فونی  خود هستید Afterlight را حتما امتحان کنید Afterlight در فروشگاه ویندوز فون تا حالا ۴ ستاره به دست آورده است .

لینک دانلود برنامه عکاسی ویندوزفون Afterlight از استور با حجم ۴۴ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept