مایکروسافت: احتمالا برای دریافت آپدیت Cyan باید به نسخه اصلی وینفون ۸ بازگردید

dmgucg76

برنامه Preview For Developers به صورت موقتی متوقف شده است تا مایکروسافت مشکلاتش را بر طرف کند.

امروز خبر رسید که برخی از کاربران ویندوزفون با دریافت آپدیت جدید Lumia Cyan به مشکل بر خورده اند. مخصوصا کسانی که از نسخه پیش نمایش ویندوزفون ۸٫۱ و BitLocker استفاده می کردند که منجر به قفل شدن گوشی آنها شده است.

مایکروسافت در این باره بیانیه ای صادر کرده و از کاربران خواسته تا پیش از دریافت آپدیت ابتدا به نسخه ویندوزفون ۸ دانگرید کنند تا پس از آپدیت مشکلی نداشته باشند. علاوه بر این مایکروسافت فعلا کار ارائه پیش نمایش را متوقف کرده است که این شامل پیش نمایش جدید نسخه ۱۲۴۰۰ نیز می شود.

بیانیه کامل مایکروسافت:

“ما هم اکنون در حال بررسی مشکل هستیم و دریافت آپدیت را برای کابرانی که از Preview For Developers استفاده می کنند را متوقف کرده ایم و به محض حل مشکل دوباره آن را ادامه خواهیم داد. کاربرانی که با دریافت آپدیت دچار مشکل شده اند( نه همه کاربران) باید با استفاده از برنامه Nokia Software Recovery Tool گوشی خود را به حالت عادی برگردانند و سپس آپدیت Lumia Cyan  را دریافت کنند.”

خیلی از شما از نسخه پیش نمایش ویندوزفون ۸٫۱ بر روی گوشی خود استفاده می کنید. که حالا باید به نسخه اصلی ویندوزفون ۸ بازگردید و سپس آپدیت Lumia Cyan را دریافت کنید. مخصوصا اگر از کاربران BitLocker نیز هستید. آیا شما هم با آپدیت کردن گوشی خود به مشکلی برخورده اید؟!

نکته: دقت داشته باشید که اگر برای شما اپدیت به ساین نمیشود، ابتدا ببینید که آپدیت برای شما اومده که گوشیتون اپدیت نمیشه؟ بعدا تصمیم به دانگرید کنید. برای بسیاری از کاربران هنوز اپدیت ساین نیومده، پس فعلا لزومی به دانگرید نیست و منظر بمونید تا اپدیت برای سری گوشی شما بیاد و بعد تصمیم گیری کنید.

6 نظرات
  1. سورنا کاربر می گوید

    من که بدون مشکل دو روز پیش به ساین آپ کردم
    اما دیشب نسخه چهارم آپدیت دولوپری واسم نیومد که گویا کلا لغو شده توسط مایکروسافت

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      بله همونجوری که سعید جان نوشتن فعلا کنسل و متوقف شده برنامه دولوپر

  2. علیرضا کاربر می گوید

    سلام
    این مشکلات بیشتر روی کدوم سری لومیا ها دیده شده ؟
    آیا با دانگرید کردن تمام اطلاعات و آپ ها و داده های قبلیمون پاک میشه؟

    1. سعید کاربر می گوید

      سلام، بیشتر گوشی هایی که همزمان هم از نسخه پیش نمایش و هم از BitLocker استفاده می کردند دچار مشکل شدند. نه، با دانگرید اطلاعاتتون از بین نمیره.

  3. ashkan کاربر می گوید

    سلام
    من که گوشی htc 8s دارم هم میتونم از Nokia Software Recovery Tool استفاده کنم یا این برنامه مختص لومیا داراست؟ 🙁

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      برنامه مخصوص گوشی های نوکیاست متاسفانه

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept