با Xbox Avatars ویندوز ۱۰ موبایل شخصیت Xbox خودتان را بسازید

با Xbox Avatars ویندوز 10 موبایل شخصیت Xbox خودتان را بسازید

مایکروسافت در ویندوز فون برنامه ای را برای ایکس باکس دارد که در آن میتوانید آواتاری برای خود بسازید که در بازی هایی تحت عنوان Xbox شخصیتی مخصوص شما نمایش داده شود. برای آن اپدیت هایی هم منتشر میشد و پیشرفت هایی داشت اما اکنون در ویندوز ۱۰ موبایل برای اینکار برنامه جدید و کاملتری به عنوان Xbox Avatars را داریم.

این برنامه در ابتدا برای کامپیوتر موجود بود و اکنون کاربران ویندوز ۱۰ موبایل نیز میتوانند آن را داشته باشند.

با Xbox Avatars ویندوز 10 موبایل شخصیت Xbox خودتان را بسازید

بیشتر قابلیت های این برنامه دقیقا مشابه برنامه Xbox Extras در ویندوز فون خودمان است. میتوانید اکانت قبلی خود را وارد کنید و از همان شخصیت استفاده کنید و یا اینکه یک شخصیت جدید بسازید. اغلب قسمت های بدنی و شخصی این شخصیت ایکس باکس قابل تغییر است و میتوانید شخصی سازی کنید و همچنین گزینه هایی نیز بصورت پولی هستند که میتوانید آن ها را خریداری کنید یا خیر.

این برنامه خیلی شبیه نسخه نهایی عمل میکند چون هیچ خروج ناگهانی یا مشکلی ندارد و براحتی کار میکند. میتوانید فهرست را نیز مخفی کنید و دیگر هیچ چیزی جلو چشمانتان نباشد. در این برنامه به نوعی میتوانید خودتان را در ابعاد کوچکتر بسازید و آن را همانطور که میخواهید شخصی سازی کنید.

اگر شما بر روی ویندوز ۱۰ موبایل هستید میتوانید این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept