بازی March of Empires ویندوز فون استراتژیک دیگری از gameloft

بازی March of Empires ویندوز فون استراتژیک دیگری از gameloft

بازی های عالی gameloft یکی پس از دیگری وارد استور ویندوز فون میشوند و اینبار یک بازی دیگر از این شرکت داریم که در زمینه استراتژیک است و در گوشی های ویندوز فون میتوانید March of Empires را بازی کنید.

CHOOSE YOUR NATION

این بازی استراتژیک چیزی شبیه جنگ های قدیمی است. قلعه خود را بسازید و ارتش خود را تشکیل دهید، هر قسمت از سرزمین حکمفرمایی شما برایتان ارزشمند و باعث برتری شما خواهد بود.

پرچم خود را در سرزمین های بیشتری برافرایید و جاهای بیشتری را برای خود کنید، از سه نوع حکمفرمایی خاص که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند یکی را انتخاب کنید که با مزاج شما بیشتر برخورد دارد و قلمرو خود را گسترش دهید. با پادشاه خود دشمن را نابود کنید و سرزمین های بیشتری را برای خود کنید.

ATTACK STRATEGIES

بازی حدود ۳۳۰ مگابایت حجم دارد و برای بازی نیاز به اتصال به اینترنت خواهید داشت. اکنون میتوانید بوسیله لینک زیر بازی را کاملا رایگان از استور ویندوز فون دانلود کنید.

1 نظر
  1. Ali.sh.k کاربر می گوید

    حق فارسی زبانهاست ،که دستیار صوتی پارسی داشته باشند.

    (کرتانا بر روی اندروید و ای او اس قابل اجراست.) امتیاز کرتانای فارسی اکنون ۴۶.۱۵۲

    به کرتانای فارسی امتیاز دهید!!! ****************

    https://windows.uservoice.com/forums/265757-windows-feature-suggestions/suggestions/6577197-cortana-with-persian-language-support

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept