بازی Make it Rain: The Love of Money برای ویندوز فون تا میتوانید پول جمع کنید

بازی Make it Rain: The Love of Money برای ویندوز فون

یکی از بهترین بازی های دنیا بازی است به نام Make it Rain: The Love of Money است که قبلا برای ویندوز فون موجود نبود، اکنون میتوانید بازی Make it Rain: The Love of Money برای ویندوز فون را از استور دانلود کنید و از ان لذت ببرید.

اگر انتظار یک بازی اکشن و گرافیکی را دارید باید بگویم خیر منتظر چنین بازی نباشید، حجم کل بازی نیز ۱۳ مگابایت بیشتر نیست. اگر منتظر انجام حرکتی عکس العملی یا با تمرکز فراوان را دارید باز نیز باید بگویم این نیز در این بازی نیست. پس این بازی چیست؟ قانون بازی ساده است: تا میتوانید پول جمع کنید و پولدارترین شوید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/39c53132-f19a-4ce4-8c5a-91c8d5b3ec33?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

در ابتدا شما با یک دسته اسکناس که روبه روی شما هستند روبه رو میشوید و با کشیدن انگشت خود بر روی ان میتوانید پول ها را جمع کنید و در واقع با پرتاب کردن انها به هوا باران پول Make it Rain را میسازید. خب به این طریق پول جمع کردن کمی خسته کننده است و کاری بسیار طولانی. اینجاست که توجه شما به نوار پایینی بازی جلب میشود. در این قسمت سه گزینه مختلف داریم که خیلی به شما کمک میکند.

گزینه اول از سمت چپ گزینه های مختلفی را به شما پیشنهاد میدهد که با خرید انها بصورت خودکار همینکه داخل برنامه باشید به پول های شما اضافه میشود بدون اینکه اسکناس ها را به بالا پرتاب کنید. گزینه دوم برای اینست که شما ضریب دسته اسکناس خود را بالاتر ببرید و با هر بار کشیدن انگشت خود بر روی صفحه مقدار پول زیادی را بدست بیاورید. گزینه سوم نیز برای اینست که پول در یک سطل که در گوشه صفحه قرار میگیرد جمع میشود. این گزینه سوم تفاوتش با دوتای بقیه اینست که حتی اگر برنامه بسته باشد نیز کار میکند که برای دو گزینه دیگر این قضیه حاکم نیست.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/88652537-76ef-400b-a6be-353a5630197f?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

بازی Make it Rain: The Love of Money برای ویندوز فون از Xbox Live نیز پشتیبانی میکند و میتوانید اچیومنت های ایکس باکس نیز بدست بیاورید. بازی را انجام دهید و تا جایی که میتوانید پولدار شوید. البته گاهی FBI نیز شما را به دادگاه میبرد و با Spin باید شانس خود را امتحان کنید که شما برنده اید و یا اینکه FBI شما را جریمه کند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept