بازی cloud raiders برای دومین بار در این هفته با ظاهری جدید آپدیت شد

بازی cloud raiders برای دومین بار این هفته با یک ظاهر جدید آپدیت شد

در چند پست قبل و در همین هفته بازی محبوب و سبک Clan، cloud raiders آپدیت شده بود و تغییرات زیادی نیز به آن اضافه شده بود که میتوانید اینجا مشاهده کنید:بازی سبک Clan ویندوزفون Cloud Raiders آپدیت شد . اما پس از مدت بسیار کمی بعد از آپدیت عظیم ابتدایی، این بازی دوباره آپدیت شد.

این بازی استراتژیک اینبار به نسخه ۰٫۳٫۱۴۰۲ آپدیت شده که بیشتر یک آپدیت ظاهری است و تغییرات در ظاهر بازی رخ داده اند. در این نسخه شما با آیکن جدید بازی و صفحه شروع جدید اون مواجه میشید که تنوعی نسبت به عکس قدیمی اون هست. البته با توجه به امکانات قبلی مثل ساختمان اژدها ( Dragon Warriors ) و جنگ با گوبلینها میشه گقت این بازی بطور کامل زیر و رو شده و بسیار متفاوت تر از قبل شده است. البته برخی باگ های بازی نیز برطرف شده و شما بازی را روانتر از قبل میتونید اجرا و بازی کنید.

با آپدیت قبلی، هنگام ورود به بازی احتیاج به دانلود دیتا Data نیز داشتید اما اگر به این نسخه آپدیت کنید دیگر نیازی به دانلود دیتا نیست.

✔ لینک دانلود بازی cloud raiders از استور ویندوزفون – ۸۳ مگابایت – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱

2 نظرات
  1. پژمان کاربر می گوید

    با سلام و خسته نباشید اگه امکانش هست لینک مستقیم یا یه سرور دیگه قرار بدین.با تشکر

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      پژمان جان لینکی که قرار داده شده برای استور ویندوزفون هستش و کاملا مستقیمه!

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept