بازی اعتیادآور و جذاب ماشینی پاکو Pako آپدیت شد، ماشین های جدید و مراحل بیشتر

دانلود بازی ماشینی ویندوزفون

یک بازی ماشینی جالب ویندوزفون که متفاوت با بقیه بازی های ماشینی و مسابقه ای است pako نام دارد. این بازی را در پست های قبلی معرفی کردیم:بازی ماشینی و سرگرم کننده پاکو Pako این بازی اکنون به نسخه ۱٫۰٫۱٫۵ آپدیت شد که در این بروزرسانی ماشین ها و مراحل جدید و بیشتری به بازی اضافه شدند.

این بازی در عین آنکه ساده بنظر میرسد بسیار سخت است و ممکن است اعصاب شما را در مدت زمان کوتاهی خورد کند. این بازی شما در نقش یک ماشین فراری هستید که در یک پارکینگ در حال فرار از دست نیروهای پلیس میباشد. کنترل این ماشین به این سادگی ها نیست! چون ماشین به نحوی با کشیدن دستی حرکت میکند و در واقع تمام دور زدن های این ماشین نوعی Drifting محسوب میشوند.

در این بازی شما باید بیشتری مدت زمانی که میتوانید از دست پلیس ها فرار کنید. ماشین بصورت خودکار شتاب میگیرد و حرکت میکند و شما برای کنترل فقط نیاز به فشار دادن دکمه های چپ و راست هستید. در آپدیت جدید این بازی یک ماشین نارنجی نیز اضافه شده که دور زدن ها وشتاب گرفتن این ماشین شدیدتر و جذاب تر میباشد.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/f88478ba-40b7-4dcd-a6b7-6a1c27a3e85e?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

این بازی بصورت رایگان از استور قابل دانلود میباشد، رکورد من در این بازی ۱ دقیقه و ۲۹ ثانیه است، شما چه زمانی میتوانید از دست پلیس ها فرار کنید؟

✔ لینک دانلود بازی پاکو pako از استور – ویندوزفون ۸ و ۸٫۱ – ۱۰ مگابایت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept