ایکس باکس ویدیو ویندوزفون آپدیت شد با رفع باگ ها و مشکلات

ایکس باکس ویدیو ویندوزفون آپدیت شد با رفع باگ ها و مشکلات

دوهفته از آپدیت ایکس باکس ویدیو (و ایکس باکس موزیک) گذشته و آپدیتی برای این دو منتشر شده است.(همانطور که میدانیم قرار بود هر دوهفته برای این دوبرنامه آپدیت منتشر شود). شما اگر به استور مراجعه کنید نسخه ۲٫۶٫۱۱۵٫۰ برای ویندوزفون ۸ و نسخه ۱٫۶٫۱۱۵٫۰ برای ویندوزفون ۸٫۱ را خواهید یافت.

دو ویِژگی که به ایکس باکس ویدیو در این نسخه اضافه شده است:
– در برخی موراد مارش معکوس اعلان ها اشتباه نشان داده میشد.(برای قسمت فروشگاه ویدیو)
– برخی کاربران با مشکل “This content is currently unavailable for streaming. Please download to your device to view.” روبه رو میشدند هنگامی که ویدیو یا برنامه تلویزیونی خریداری شده ای را دوباره میخواستند مشاهده کنند.

خب مشاهده میکنید که هر دو آپدیت بالا مربوط به قسمت فروشگاه ویدیو بودند و البته هر دو نیز برطرف شدند که شاید برای ما زیاد هم کاربردی نبوده باشند. و البته شاید اپدیت های کوچکتری نیز اتفاق افتاده باشند که متوجه نشده باشیم ولی آن را دریافت کرده باشیم.

همانطور که میدانید ایکس باکس موزیک و ایکس باکس ویدیو از ویندوزفون جدا شده اند و بصورت جداگانه نیز آپدیت میشوند. اگر شما ویژگی خاصی را مد نظر دارید میتوانید آن را در لینک روبه رو برای ایکس باکس ویدیو ارسال کنید: xboxvideo uservoice: xboxvideo suggestion box

✔ لینک دانلود ایکس باکس ویدیو برای ویندوزفون

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept