اکنون بدون اکانت فیسبوک میتوانید وارد برنامه Messenger فیسبوک شوید

اکنون بدون اکانت فیسبوک میتوانید وارد برنامه Messenger فیسبوک شویداکنون برای استفاده از برنامه Messenger که فیسبوک آن را ساخته است تنها به یک عکس و شماره تلفن احتیاج دارید تا در برنامه ثبت نام کنید و بتوانید از آن استفاده کنید و دیگر حتما لازم نیست اکانت فیسبوک داشته باشید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8a36ae0e-ddb9-473f-89b0-ce6a204c754c?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

مسنجر برنامه ایست که فیسبوک آن را ساخته است و برای چت با دیگران کاربرد دارد، این برنامه در گذشته حتما از شما اکانت فیسبوک میخواست و هر کسی نمیتوانست از آن استفاده کند ولی اکنون دیگر لزومی نیست که حتما اکانت فیسبوک داشته باشید. فقط کافیست برنامه را نصب کنید و گزینه not on Facebook را انتخاب کنید تا فقط برای فعال شدن اکانت شما شماره تلفن و عکسی از شما را بخواهد و بتوانید براحتی از برنامه استفاده کنید.

“در این اپدیت مردم بیشتری اکنون میتوانند از برنامه Messenger  استفاده کنند و از قابلیت های ان از جمله تماس صوتی و تصویری و ارسال استیکر و… استفاده کنند. برای استفاده از همه اینها فقط یک شماره تلفن کافیست.”

6 نظرات
  1. yasser کاربر می گوید

    بدون قند شکن کار نمیکنه متاسفانه

    1. مجید عزیزی کاربر می گوید

      منم نصب کردم کار نمیکنه لومیا ۸۲۰ دارم

  2. مجید عزیزی کاربر می گوید

    من نصب کردم بازم جواب نمیده لومیا ۸۲۰

    1. behnam shirmard کاربر می گوید

      salam azizan az VPN estehfadeh konid

      1. مصطفی کاربر می گوید

        سلام فیلیر شکن چی نصب کنم و چه جوری نصب کنم از کجا پیدا کنم لومیا۶۴۰xl دارم

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept