اکنون با Windows App Studio برنامه برای ویندوز ۱۰ بسازید

اکنون با Windows App Studio برنامه برای ویندوز 10 بسازید

مایکروسافت پروژه ای را راه اندازی کرده است که نام ان Windows App Studio نام دارد. این پروژه اگر چه سالهاست که برپا شده ولی هنوز هم در نسخه ازمایشی خود قرار داد. البته هیچ مشکلی ندارد و خیلی راحت میتوان از ان استفاده کرد.

با این خدمت مایکروسافت میتوان برنامه های ساده را برای ویندوز فون و ویندوز ساخت. این قابلیت تا کنون برای ویندوز ۸٫۱ و ویندوز فون وجود داشت. یعنی شما برنامه خود را در الگو های در اختیار قرار داده شده میساختید و سپس در پایان خروجی برنامه خود را تعیین میکردید، از هم اکنون با Windows App Studio برنامه برای ویندوز ۱۰ بسازید.

استور ویندوز ۱۰ اکنون یک استور جدید است که راه اندازی شده و حتی میتوان از ان برنامه نیز دانلود کرد ولی برنامه نویسان قابلیت این را ندارند که برنامه های خود را فعلا در ان قرار دهند. این قابلیت در مایکروسافت اجازه میدهد که برنامه نویسان برنامه های خود را بوسیله Windows App Studio برای ویندوز ۱۰ بسازند و بر روی گوشی خود ازمایش کنند و خود را برای ویندوز ۱۰ اماده کنند.

مایکروسافت در این پروژه برخی قابلیت های اضافی را قرار داده است که کاربران عادی حتی میتوانند انها را بسرعت در برنامه خود قرار دهند. از ان جمله میتوان به نقشه های بینگ اشاره کرد که براحتی میتوانید به برنامه خود اضافه کنید و یا اینکه گزینه جستجو در ایکس باکس موزیک را قرار دهید.

منبع: مایکروسافت

3 نظرات
  1. احمدرضا حق شناس کاربر می گوید

    سلام
    یه گوشی ویندوز فونی خوب بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ تومن میخام
    چی رو پیشنهاد میکنین؟

  2. احمدرضا حق شناس کاربر می گوید

    سلام یه گوشی ویندوز فون خوب بین ۷۰۰تا ۸۰۰ تومن میخام
    چی پیشنهاد میکنین؟

  3. سیف کاربر می گوید

    lumia 640 xl

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept